Hilaris Hotels: az új szállodalánc, ahol Krausz Gábor értelmezi újra a gasztronómiát
A Peter’s Consulting saját üzemeltetésben lévő prémium szállodáit önálló márkánév alatt, HILARIS HOTELS néven szállodalánccá alakítja. A muraui Relax Resort Kreischberg, Alpenblick Kreischberg és Waldschlössl hotelek, a felújítás alatt álló Seppenwirt hotel és rendezvényház, valamint a Mátrában található LifeStyle Hotel Mátra az induló brand első tagjai.
Jókedv, derű
„A Hilaris szó jelentése jókedv, derű – szeretnénk, ha a szállodáinkba látogató vendégeink pozitív élményekkel feltöltődve, boldogan és elégedetten töltenék el a kikapcsolódásra szánt időt.” – magyarázta a névválasztást Zentai Péter, a Peter’s Consulting tulajdonosa, ügyvezetője.
A hagyományos, vendégközpontú megközelítésen túllépve, az emberközpontúságra épül az új szállodai márka. „Mi nem csupán ügyfélként tekintünk a vendégeinkre. Pontosan ezért olyan élményeket szeretnénk nyújtani, amelyek túlmutatnak a hagyományos vendéglátáson, személyre szabott és egyedi kikapcsolódást ajánlunk. Innovatív, Magyarországon eddig nem ismert megoldásokat vezetünk be a szállodaüzemeltetés minden területén, és ami a legfontosabb, elkötelezettek vagyunk abban, hogy a lehető legszélesebb vendégkör számára elérhetővé tegyük a Hilaris élményt.”
A gasztronómiai koncepciót Krausz Gábor dolgozta ki
Az új szállodalánc gasztronómiai koncepciójának kidolgozására Krausz Gábort kérték fel. Az ő szakmai tapasztalatával, tudásával garantált a siker. Executive séfként összefogja és megújítja a szállodalánc gasztronómiáját. Annyit máris elárult a terveiről, hogy a brand minden szállodája egyedi konyhát visz majd, amelyek ötvözik a helyi gasztro hagyományokat, a lokális alapanyagokat és az egészségtudatos táplálkozási trendeket.
A tulajdonos, ügyvezető megfogalmazta a minőségi turizmust érintő elvárásait is, amely a fenntartható fejlődésen túl, egyfajta küldetés is: „célunk az, hogy egy olyan minőségi szálloda és rendezvényhelyszín portfoliót alakítsunk ki hazánkban és a környező országokban, amely az adott régió turisztikai fejlődéséhez, és ezzel a munkahelyteremtéshez is hozzájárul.”