Sok fogyasztó böngészi az e-kereskedelmi webhelyeket, és termékeket tesz a bevásárlókosarába, de nem fejezi be a vásárlást. A Baymard Institute szerint az online bevásárlókosár elhagyási aránya átlagosan körülbelül 70%.
Annak érdekében, hogy a vásárlók visszatérjenek és befejezzék a vásárlást, sok kiskereskedő kosárra emlékeztető üzenetet küld e-mailben vagy szöveges üzenetben. Ez a stratégia bizonyítottan növeli az eladásokat.
Kosár-emlékeztető üzenetek
Sok fogyasztó böngészi az e-kereskedelmi webhelyeket, és termékeket tesz a bevásárlókosarába, de nem fejezi be a vásárlást. A Baymard Institute szerint az online bevásárlókosár elhagyási aránya átlagosan körülbelül 70%.
Annak érdekében, hogy a vásárlók visszatérjenek és befejezzék a vásárlást, sok kiskereskedő kosárra emlékeztető üzenetet küld e-mailben vagy szöveges üzenetben. Ez a stratégia bizonyítottan növeli az eladásokat.