Sok fogyasztó böngészi az e-kereskedelmi webhelyeket, és termékeket tesz a bevásárlókosarába, de nem fejezi be a vásárlást. A Baymard Institute szerint az online bevásárlókosár elhagyási aránya átlagosan körülbelül 70%.
Annak érdekében, hogy a vásárlók visszatérjenek és befejezzék a vásárlást, sok kiskereskedő kosárra emlékeztető üzenetet küld e-mailben vagy szöveges üzenetben. Ez a stratégia bizonyítottan növeli az eladásokat.
4/4
Fotó: Pinterest
Video Nagy 2025-ös szerelmi horoszkóp
Video Player is loading.
Current Time 0:00
/
Duration -:-
Loaded: 0%
0:00
Stream Type LIVE
Remaining Time --:-
1x
Chapters
descriptions off, selected
captions and subtitles off, selected
This is a modal window.
The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.
Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.
Kosár-emlékeztető üzenetek
Sok fogyasztó böngészi az e-kereskedelmi webhelyeket, és termékeket tesz a bevásárlókosarába, de nem fejezi be a vásárlást. A Baymard Institute szerint az online bevásárlókosár elhagyási aránya átlagosan körülbelül 70%.
Annak érdekében, hogy a vásárlók visszatérjenek és befejezzék a vásárlást, sok kiskereskedő kosárra emlékeztető üzenetet küld e-mailben vagy szöveges üzenetben. Ez a stratégia bizonyítottan növeli az eladásokat.