Kedvezmények hada
A Wildfire Systems 2022-es felmérése szerint a fogyasztók több mint 80%-a állítja, hogy nagyobb valószínűséggel vásárol valamit, ha kuponnal vagy engedménnyel rendelkezik.
Ha bizonyos összeget meghaladó kiadások esetén százalékos kedvezményt kínál a vásárláshoz, vagy ingyenes szállítást, akkor a kiskereskedők több terméket gyorsabban eladhatnak – magyarázta Lennart Baardman, a University of Michigan Ross School of Business technológiai és üzemeltetési adjunktusa. Noha ezek az ajánlatok költségesek lehetnek a kiskereskedők számára, a vállalatok továbbra is általában előrébb lépnek, ha az emberek sokkal többet vásárolnak az akciós termékekből.
„Ez ellensúlyozza a kedvezményből származó bevételkiesést” – tette hozzá.
A márkák gyakran kínálnak kedvezményeket is, ha a vásárló e-mailes vagy szöveges figyelmeztetésekre vagy egy hűségprogramra feliratkozik. Ez lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy adatokat gyűjtsenek a vásárló preferenciáiról és vásárlási szokásairól, így termékajánlatokat és személyre szabott ajánlatokat kínálhatnak.
Fotó: Pinterest
Kedvezmények hada
A Wildfire Systems 2022-es felmérése szerint a fogyasztók több mint 80%-a állítja, hogy nagyobb valószínűséggel vásárol valamit, ha kuponnal vagy engedménnyel rendelkezik.
Ha bizonyos összeget meghaladó kiadások esetén százalékos kedvezményt kínál a vásárláshoz, vagy ingyenes szállítást, akkor a kiskereskedők több terméket gyorsabban eladhatnak – magyarázta Lennart Baardman, a University of Michigan Ross School of Business technológiai és üzemeltetési adjunktusa. Noha ezek az ajánlatok költségesek lehetnek a kiskereskedők számára, a vállalatok továbbra is általában előrébb lépnek, ha az emberek sokkal többet vásárolnak az akciós termékekből.
„Ez ellensúlyozza a kedvezményből származó bevételkiesést” – tette hozzá.
A márkák gyakran kínálnak kedvezményeket is, ha a vásárló e-mailes vagy szöveges figyelmeztetésekre vagy egy hűségprogramra feliratkozik. Ez lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy adatokat gyűjtsenek a vásárló preferenciáiról és vásárlási szokásairól, így termékajánlatokat és személyre szabott ajánlatokat kínálhatnak.