A Wildfire Systems 2022-es felmérése szerint a fogyasztók több mint 80%-a állítja, hogy nagyobb valószínűséggel vásárol valamit, ha kuponnal vagy engedménnyel rendelkezik.
Ha bizonyos összeget meghaladó kiadások esetén százalékos kedvezményt kínál a vásárláshoz, vagy ingyenes szállítást, akkor a kiskereskedők több terméket gyorsabban eladhatnak – magyarázta Lennart Baardman, a University of Michigan Ross School of Business technológiai és üzemeltetési adjunktusa. Noha ezek az ajánlatok költségesek lehetnek a kiskereskedők számára, a vállalatok továbbra is általában előrébb lépnek, ha az emberek sokkal többet vásárolnak az akciós termékekből.
„Ez ellensúlyozza a kedvezményből származó bevételkiesést” – tette hozzá.
A márkák gyakran kínálnak kedvezményeket is, ha a vásárló e-mailes vagy szöveges figyelmeztetésekre vagy egy hűségprogramra feliratkozik. Ez lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy adatokat gyűjtsenek a vásárló preferenciáiról és vásárlási szokásairól, így termékajánlatokat és személyre szabott ajánlatokat kínálhatnak.
1/4
Fotó: Pinterest
Video Nagy 2025-ös szerelmi horoszkóp
Video Player is loading.
Current Time 0:00
/
Duration -:-
Loaded: 0%
0:00
Stream Type LIVE
Remaining Time --:-
1x
Chapters
descriptions off, selected
captions and subtitles off, selected
This is a modal window.
The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.
Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.
Kedvezmények hada
A Wildfire Systems 2022-es felmérése szerint a fogyasztók több mint 80%-a állítja, hogy nagyobb valószínűséggel vásárol valamit, ha kuponnal vagy engedménnyel rendelkezik.
Ha bizonyos összeget meghaladó kiadások esetén százalékos kedvezményt kínál a vásárláshoz, vagy ingyenes szállítást, akkor a kiskereskedők több terméket gyorsabban eladhatnak – magyarázta Lennart Baardman, a University of Michigan Ross School of Business technológiai és üzemeltetési adjunktusa. Noha ezek az ajánlatok költségesek lehetnek a kiskereskedők számára, a vállalatok továbbra is általában előrébb lépnek, ha az emberek sokkal többet vásárolnak az akciós termékekből.
„Ez ellensúlyozza a kedvezményből származó bevételkiesést” – tette hozzá.
A márkák gyakran kínálnak kedvezményeket is, ha a vásárló e-mailes vagy szöveges figyelmeztetésekre vagy egy hűségprogramra feliratkozik. Ez lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy adatokat gyűjtsenek a vásárló preferenciáiról és vásárlási szokásairól, így termékajánlatokat és személyre szabott ajánlatokat kínálhatnak.