„Utolsó a raktáron” üzenetek
"Az alacsony készletű üzenetek sürgősség érzését keltik" - mondta Gary Reichmuth , a Dallasi Texasi Egyetem vezetői oktatási oktató docense. „A kiskereskedők igyekeznek rávenni, hogy gyors döntést hozzunk és ne hasonlítgassuk az árakat más boltokéval."
Baardman szerint ez a stratégia gyakran jól működik a légitársaságok és a szállodák esetében, amikor a fogyasztóknak azt mondják, hogy egy jegy vagy szoba maradt ezen az áron. Felgyorsítja a döntéshozatali folyamatot. Elmondta, hogy a termékek esetében a fogyasztók nem érzik annyira sürgősnek, mert megnézhetnének más weboldalakat, vagy megvárhatnák, hátha a kereskedő feltölti a készletet.
Nehéz megmondani, hogy egy tétel valóban az utolsó-e a raktáron, de Baardman szerint a legtöbb jó hírű kiskereskedő valószínűleg igazat mond.
Fotó: Pinterest
„Utolsó a raktáron” üzenetek
"Az alacsony készletű üzenetek sürgősség érzését keltik" - mondta Gary Reichmuth , a Dallasi Texasi Egyetem vezetői oktatási oktató docense. „A kiskereskedők igyekeznek rávenni, hogy gyors döntést hozzunk és ne hasonlítgassuk az árakat más boltokéval."
Baardman szerint ez a stratégia gyakran jól működik a légitársaságok és a szállodák esetében, amikor a fogyasztóknak azt mondják, hogy egy jegy vagy szoba maradt ezen az áron. Felgyorsítja a döntéshozatali folyamatot. Elmondta, hogy a termékek esetében a fogyasztók nem érzik annyira sürgősnek, mert megnézhetnének más weboldalakat, vagy megvárhatnák, hátha a kereskedő feltölti a készletet.
Nehéz megmondani, hogy egy tétel valóban az utolsó-e a raktáron, de Baardman szerint a legtöbb jó hírű kiskereskedő valószínűleg igazat mond.