Csomagolás, továbbértékesítés és keresztértékesítés
Reichmuth szerint a kiskereskedők egy másik módszere arra, hogy megnöveljék az eladásokat, ha lehetőséget adnak a fogyasztóknak például prémium termék vagy szolgáltatás megvásárlására egy kis százalékkal drágábban. Ez az úgynevezett upselling.
Az egyéb stratégiák közé tartozik a keresztértékesítés (ahol egy kapcsolódó terméket kedvezményes áron kínálnak, például fényképezőgép táskát, ha fényképezőgépet vásárol) és a csomagban történő értékesítést, ahol több kapcsolódó cikk vásárlása esetén juthatunk akcióhoz.
Csomagolás, továbbértékesítés és keresztértékesítés
Reichmuth szerint a kiskereskedők egy másik módszere arra, hogy megnöveljék az eladásokat, ha lehetőséget adnak a fogyasztóknak például prémium termék vagy szolgáltatás megvásárlására egy kis százalékkal drágábban. Ez az úgynevezett upselling.
Az egyéb stratégiák közé tartozik a keresztértékesítés (ahol egy kapcsolódó terméket kedvezményes áron kínálnak, például fényképezőgép táskát, ha fényképezőgépet vásárol) és a csomagban történő értékesítést, ahol több kapcsolódó cikk vásárlása esetén juthatunk akcióhoz.