Lifestyle

4 alattomos módszer, amellyel az online boltok impulzusvásárlásra késztetnek

Ismerd fel az online üzletek pszichológiai trükkjeit, hogy legközelebb gond nélkül kivédhesd őket.

Beszéljünk az anyai kiégésről!

A Femcafe és a P&A Productions közös szervezésében létrehoztuk az Anya jól van(?) konferenciát, amely az édesanyák mentális jóllétének témáját járja körül szakmai előadásokkal, beszélgetésekkel, sztárvendégekkel, ezzel elindítva a valódi társadalmi párbeszédet ezen a nagyon fontos területen.

Időpont: 2024.05.23. 16.00 - 20.00

Helyszín: Magnet Ház (1062, Budapest, Andrássy út 98.)

Jegyek 2900Ft-os áron, ide kattintva vásárolhatók! A jegyvásárlók között kisorsolunk Vida Ágnes legújabb kötetéből, a "Gyerekek és kütyük - Hogyan befolyásolja a digitális média a gyerekedet?" című könyvből 5 db-ot.

A konferencián jelen lévők között kisorsolásra kerül 3 db 50.000 Ft értékű Rossmann ajándékutalvány.

Az esemény támogatója a Rossmann és a FruttaMax.

Alattomos módszerek

Mindannyian szeretünk online vásárolni, hiszen nagyban megkönnyíti az életünket és rengeteg időt is spórolhatunk vele. Ugyanakkor az üzletek hajlamosak olyan taktikákat bevetni a vásárlóknál az online térben, amik pszichológiailag hatnak rájuk és túlköltekezésre késztetik őket. A University of Michigan School of Information kutatói 200 online kiskereskedőt vizsgáltak meg, és megállapították, hogy átlagosan 19 ilyen funkciót használtak az impulzusvásárlás ösztönzésére - a nagykereskedőknél, mint például a Target és az Amazon, ez a szám már a 30-at is eléri. Ilyenek lehetnek a felugró kedvezményeket hirdető lapok, az alacsony készletről szóló üzeneteket, a visszaszámláló órák és egyebek.

Veled is előfordult már, hogy egy online leadott rendelés után jöttél rá, hogy valójában nincs is szükséged az adott termékre és hogy egy csúnya befolyásolás áldozata lettél? Vélhetően az alábbi négy módszer egyikét alkalmazta a bolt. A részletekért lapozd fel a galériát!

Kedvezmények hada A Wildfire Systems 2022-es felmérése szerint a fogyasztók több mint 80%-a állítja, hogy nagyobb valószínűséggel vásárol valamit, ha kuponnal vagy engedménnyel rendelkezik. Ha bizonyos összeget meghaladó kiadások esetén százalékos kedvezményt kínál a vásárláshoz, vagy ingyenes szállítást, akkor a kiskereskedők több terméket gyorsabban eladhatnak – magyarázta Lennart Baardman, a University of Michigan Ross School of Business technológiai és üzemeltetési adjunktusa. Noha ezek az ajánlatok költségesek lehetnek a kiskereskedők számára, a vállalatok továbbra is általában előrébb lépnek, ha az emberek sokkal többet vásárolnak az akciós termékekből. „Ez ellensúlyozza a kedvezményből származó bevételkiesést” – tette hozzá. A márkák gyakran kínálnak kedvezményeket is, ha a vásárló e-mailes vagy szöveges figyelmeztetésekre vagy egy hűségprogramra feliratkozik. Ez lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy adatokat gyűjtsenek a vásárló preferenciáiról és vásárlási szokásairól, így termékajánlatokat és személyre szabott ajánlatokat kínálhatnak.
Kattints a további képekért!

Sajnos mostanában egyáltalán nem ritkaság, ha a szomszéd titokban, engedély nélkül használja az ember Wi-Fijét. Sokan nem tudják, de az ilyen helyzeteket rengeteg esetben a tulajdonos hanyagsága idézi elő.

Leadfotó: 123RF

HuffPost

Oldalak

Video Marics Peti első filmszerepének kulisszatitkai
Lifestyle
Lifestyle
Vajon átlép egy határt a menyasszony, amikor megszabja a szüleinek, mit tehetnek az esküvőn? Sokan megosztottak ebben a kérdésben.
Lifestyle
Az idei június középhőmérséklete országos átlagban 21,6 Celsius-fok volt, amely 1,8 fokkal haladja meg az 1991-2020 közötti évek átlagát, ezzel az ötödik legmelegebb június lett 1901 óta. Még fog...
Lifestyle
A Halak élete gyökeres változások előtt áll. Íme, a júliusi előrejelzésünk!