A hazai mindig nyerő: hazai termékek vásárlásával most nagy összegű nyereményt vihetsz haza
Május 10-éig fut a PENNY és a Magyar Termék (MT) különleges nyereményjátéka, amely jó alkalom a két szervezet egy évtizedes együttműködésének megünneplésére is. Kazatsay Eszter, a PENNY kommunikációs vezetője és Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője megosztotta a részleteket.
Hogyan lehet részt venni a nyereményjátékban?
Benedek Eszter (Magyar Termék): „A hazai mindig nyerő!” néven meghirdetett nyereményjátékunkban bárki részt vehet, aki május 10-éig megvásárol két darabot a meghirdetett védjegyes termékekből, majd a blokk AP kódját feltölti a játék oldalán. Ezzel egy olyan unikális akció részese lehet, amelyre a magyarországi FMCG-piacon még nem volt példa. Ugyanis a heti nyertesek a PENNY-ben annyi védjegyes terméket pakolhatnak a kosarukba, amennyire 15 percig képesek, és végül az egészet ajándékba kapják. Nem mellesleg a fődíj most is a nyereményjátékainkban „szokásos” egymillió forint.
Az MT és a PENNY a hazai termékek népszerűsítésére szövetkezett. Milyen eredményeket értetek el?
Kazatsay Eszter (PENNY): 2019 óta a PENNY-ben kapható a legtöbb védjegyes saját márkás termék, jelenleg ezek száma több mint 500. Köztük vannak a Sissy; a „Kedvenc Hentese” és az „Itthonról válogatva” termékcsoportjainkba tartozó árucikkek. Nagyon fontos fejlemény az is, hogy az elmúlt 10 évben mind szorosabbá vált a PENNY kapcsolata a hazai termelőkkel és gyártókkal. A mintegy 2500 árucikkünk csaknem kétharmadát ők adják.
Benedek Eszter: A kereskedelmi láncok közül a PENNY-vel sikerült az egyik legtartalmasabb együttműködést kialakítanunk. A védjegyes termékek népszerűsítésére rendszeresen szervezünk sikeres közös kampányokat, ezek jelentős mértékben hozzájárultak a fogyasztói tudatosság növeléséhez, a hazai termékek preferálása pedig segíti a hazai munkahelyek megőrzését, támogatva a gazdaságot.
Mennyire fontos a vásárlók számára a termékek hazai eredete?
Benedek Eszter: A legfrissebb, tavaly év végi online, 16 ezer fő bevonásával készített kutatásunk szerint a megkérdezettek több mint fele hajlandó akár egy kicsivel többet is fizetni a magyar termékekért a külföldi árukhoz képest. Az is nagyon örömteli adat volt, hogy a válaszadók 96%-a fontosnak tartja, hogy a kereskedelmi láncok polcain minél több hazai terméket találjon.
Kazatsay Eszter: Az is nyilvánvalóvá vált, hogy majdnem minden második válaszadó az áruházi hirdetésekből értesül a Magyar Termék akcióiról. A mostani inflációs időkben komoly igény mutatkozik a saját márkás termékek – valamint az akciók – iránt, nagy gondot fordítunk a hetente megjelenő akciós katalógusunkra, a PENNY hűségkártyás ajánlatokra, a PENNY applikációban elérhető digitális kuponra, valamint a boltjainkban található további ajánlatokra.
Mi az, amit fogyasztóként el sem tudnál képzelni, hogy ne a PENNY-ben szerezd be?
Kazatsay Eszter: A reggeli natúr joghurtom biztosan ilyen! Ez is, meg a Sissy tejtermék-családunk többi tagja is teljes egészében hazai alapanyagból készül. A PENNY üzletpolitikájának meghatározó eleme, hogy amit csak lehet, itthonról teremtsen elő a vásárlói számára. Ezt az elvet én fogyasztóként is maximálisan támogatom. Jó érzés arra gondolnom, hogy a hazai termékek választásával az ökológiai lábnyomunkat is csökkentjük.