"Azon vettem észre magam, hogy egyre inkább kezdtem Cattani rabjává válni. És a közönségé is, mert akkora népszerűségét hozott ez a szerep szerte a világon. Már olyan régóta benne voltam A polipban, már olyan régóta alakítottam Cattanit, hogy szerettem volna valami másban is kipróbálni magam. Színész voltam, korábban olyan nagy rendezőkkel dolgoztam, mint Francesco Rosi vagy Marco Bellocchio, de egyszer csak rám tört, hogy szeretnék megírni egy történetet. Egy migránsokról szóló történetet, akik a nyolcvanas évek végén érkeznek Afrikából Olaszországba. Azok a rendezők, akiket a forgatókönyvvel megkerestem, nem mutattak érdeklődést, és a nézőpontjuk is merőben más volt, így végül én rendeztem meg. Mondanom sem kell, hogy a migráció kérdése azóta csak égetőbbé vált" - idézte az RTL Placido szavait. A színész a kilencvenes években már rendezőként és forgatókönyvíróként bontogatta szárnyait.
Fotó: facebook.com/cattani.lapiovrafan
"Azon vettem észre magam, hogy egyre inkább kezdtem Cattani rabjává válni. És a közönségé is, mert akkora népszerűségét hozott ez a szerep szerte a világon. Már olyan régóta benne voltam A polipban, már olyan régóta alakítottam Cattanit, hogy szerettem volna valami másban is kipróbálni magam. Színész voltam, korábban olyan nagy rendezőkkel dolgoztam, mint Francesco Rosi vagy Marco Bellocchio, de egyszer csak rám tört, hogy szeretnék megírni egy történetet. Egy migránsokról szóló történetet, akik a nyolcvanas évek végén érkeznek Afrikából Olaszországba. Azok a rendezők, akiket a forgatókönyvvel megkerestem, nem mutattak érdeklődést, és a nézőpontjuk is merőben más volt, így végül én rendeztem meg. Mondanom sem kell, hogy a migráció kérdése azóta csak égetőbbé vált" - idézte az RTL Placido szavait. A színész a kilencvenes években már rendezőként és forgatókönyvíróként bontogatta szárnyait.