Megalakult az MMSZ Női Marketing Tagozata
2023. június 20-án megalakult a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Női Marketing Tagozata. A szakmai szervezet új tagozata a társadalmi szerepvállalás és az értékteremtő kommunikáció melletti kiállás.
Június 20-án hivatalosan is megalakult a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozata. A Női Marketing Tagozat egy olyan szakmai közösség, ahol cégvezetők, nagyvállalati döntéshozók, reklámszakemberek is együtt dolgoznak. A Női Marketing Tagozat ügye társadalmi szerepvállalás is, hiszen ha a nőket tudatosan, felelősen és manipulációmentesen szólítja meg a jövőben minden reklám, az hatással van a nők és a női döntések társadalmi megítélésre.
Az új tagozat az alakuló közgyűlésén Pálfi Évát, a B2W alapítóját választotta meg elnöknek.
Pálfi Éva progresszív szemléletváltása, a B2W (Business to Woman) kommunikáció 2018-ban robbant be a reklámipar világába. Öt év alatt megreformálta a hazai vállalkozásokat, női közösségeket, női vezetők megítélését és azt a marketinget, amely kifejezetten a női célcsoportra fókuszál.
5 év alatt bebizonyította, hogy azok a cégek, akik tudatosan odafigyelnek a női fogyasztókra, női munkatársakra, női vezetőkre, sokkal sikeresebbek a többi piaci szereplőhöz képest. 2018 óta 6 Marketing Gyémánt díjat kapott a B2W a Magyar Marketing Szövetségtől, reklámtervezésért, oktatásért, rendezvényszervezésért és idén 2023-ban társadalmi szerepvállalásért.
„Magyarország meghatározó és egyik legaktívabb szakmai közösségeként: több mint 200 vállalati tagot számlálunk és több ezer szakembert és szervezetet képviselünk” – ismertette Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.
Társadalmi haszna is van az okos kommunikációnak
A B2W fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a női célpiacra fókuszáló cégek tudatosmarketingkommunikációját támogassa és segítse a nőket.
A tagozati elnökké választott női marketing szakértő, Pálfi Éva hozzátette:
„A Női Marketing Tagozat elnökségi alapító tagjai mind a különböző iparágak legkiemelkedőbb vezetői. Tudásuk és tapasztalatuk garancia arra, hogy együtt végre megteremthetjük azt az ideális egyensúlyt, mely hitelesen segíti a nőket otthon és a munkában egyaránt, a cégeket pedig, akik nőknek adnak el, a stabil növekedésben.”
A Tagozat alapítói:
Elnök:
Pálfi Éva (B2W alapítója, női marketing szakértő)
Az alelnökök:
Piros Attila (Saint-Gobain Hungary ex-vezérigazgató, Wealfort, CEO)
Rózsa Judit (J. Rose Clinic,CEO, Bemer Partner)
Elnökségi alapító tagok:
Banga Ildikó (The Body Shop, CEO)
DessislavaDimitrova (AxxonSoft, Alphasonic, CEO)
Felker Noémi (iCentre, CEO)
Gesztesi Gábor (DIEGO, Marketing igazgató)
Hinora Ferenc (PositiveAdamsky, CEO, az MMSZ elnöke)
Kováts Botond (OMV, Marketing igazgató)
Németi Vera (Legrand Zrt., Marketing igazgató)
Sági Ágnes (Ridikül Magazin, Marketing igazgató)
Sárospataki Albert (Billingo, CEO)
Turcsán Tünde (GfK Hungária Piackutató Intézet, Kereskedelmi igazgató)