Hogyan különböztethetjük meg magunkat a piacon versenytársainktól az offline térben?
21. század és digitalizáció, online világ ide vagy oda, az offline térben való jelenlét fontosabb, mint valaha. Sőt, ez az a terület, ahol igazán nagyot lehet dobbantani - szinte észrevétlenül is. Hiszen sok dolog nem veszett ki a divatból, és nem is fog. Ilyen például a nyomtatás, a kézzelfogható, egyedi termékek készítése is.
Kézzelfogható termékek piacra dobása
Gondoljunk csak bele józan paraszti ésszel: mi az, amitől mi is igazán megkedvelünk egy céget? Például az olyan fizikai tárgyak és termékek, amelyeket megfoghatunk, használhatjuk őket. Így létrejön egyfajta márkahűség, hiszen - jó esetben - legközelebb is tőlük szeretnénk majd rendelni. Vállalkozóként érdemes tehát a vásárló fejével gondolkodni, és valami olyat létrehozni, amit mi magunk is szívesen használnánk a mindennapi életben.
Szórólapok, füzetek, grafika
Szórólapokkal és füzetekkel például eljuttathatjuk üzenetünket a potenciális ügyfelekhez vagy meglévő vásárlóinkhoz. Az egyedi grafikával ellátott termékek pedig kiemelhetik a márkát a tömegből, és igazán emlékezetessé tehetik azt az ügyfelek számára. Jó hír, hogy ezeket akár nagy tételben és mennyiségben is gyárthatjuk.
Logózott termékek készítése
Egy dolog megjelenni a piacon, egy másik különbözni is. Hiszen ha szinte ugyanazt kínáljuk, amit még tíz másik cég is, akkor valószínűleg nem igazán fog pont a mi márkánk megmaradni az emberek fejében. Viszont az egyediség mindent felülír. A logózott termékek készítése ezért alapvető feladat, ami a Center-Print csapatával magas minőségben lehetséges - a speciális ügyféligényeknek megfelelően!
Hogyan nyomtassunk?
A nyomtatás a mai napig hatékony és sokoldalú eszköz az offline marketing és branding terén.
Az ofszet, digitális és nagyformátumú nyomtatási módszerek egyaránt lehetővé teszik számunkra, hogy különböző méretű és mennyiségű anyagokat állítsunk elő, alkalmazkodva az egyedi igényekhez és célokhoz.
Az ofszet nyomtatás ideális nagyobb példányszámokhoz, míg a digitális nyomtatás rugalmasabb lehetőségeket biztosít kisebb mennyiségek vagy személyre szabott anyagok esetén. A nagyformátumú nyomtatás segítségével pedig figyelemfelkeltő, nagyméretű anyagokat állíthatunk elő, például posztereket vagy banner-eket.
Mindegyik módszernek megvannak az előnyei és a korlátai, de a megfelelő választással és megbízható nyomtatási szolgáltatóval a nyomtatott anyagok hatékony eszközként szolgálhatnak a márkánk népszerűsítésében és az ügyfelekkel való kapcsolat erősítésében.
Leadfotó: 123rf.com