Hatalmas elismerés - Kilencszeres magyar siker a világversenyen

A Muse Creative Awards-on, a kreatív szakma egyik neves világversenyén kilenc díjjal ismerték el a budapesti Lounge Design ügynökség munkáját. A nemzetközi megmérettetésen közel négyezer, a világ minden pontjáról érkező nevezésből választották ki a legjobbakat.

Nagy nevek között

Oreo, Burberry, BBC, DreamWorks Animation, Ferrari, Warner Bros. - a nekik készült nyertes kreatív munkák mellett most a Lounge Group ügynökségének ügyfelei is felkerültek a Muse Creative Awards győzteseinek listájára. A neves verseny 44 fős zsűrije 23 országból képviseltette magát. A bírák a digitális és kreatív szakma nagyágyúi közül kerültek ki.

A Lounge Group megtisztelőnek érzi az elismerést, erről a cégcsoport kreatívigazgatója, Radovics Péter beszélt: „Elsősorban annak örülök, hogy a MUSE-on győztes munkáink most eljutnak olyanokhoz is, akik eddig nem ismerték őket, esetleg nem figyeltek még fel az ügynökségre. Azt gondolom, mindegyik olyan színvonalat képvisel, amellyel szívesen mutatnám be magunkat, a gondolkodásunkat, illetve a szakmai elképzeléseinket. Remélem, hogy ezekre a kampányokra más fesztiválokon is felfigyelnek majd.”

A Lounge Design a Muse Creative Awards díjait a következő munkákkal nyerte meg:

  • MVM Csoport „Future Talks” (platinum és arany - print és online hirdetés kategória),
  • Szerencsejáték Zrt. „Ötöslottó” image film (két platinum - film és kraft kategóriákban),
  • MVM Csoport „MVM Edison 2020” film (két arany - film és kraft kategóriákban),
  • Szerencsejáték Zrt. „Karácsonyi sorsjegy képeslap” kampány (arany – stratégiai program kategóriában),
  • Magyar Telekom „Telekom x Ivan and the Parazol” (arany és ezüst - social media influencer kampány és márkázott tartalom kategóriákban).

Kreatívan a nehéz helyzetekben is

A nemzetközi siker azért is nevezhető jelentősnek, mert a nevezett munkák már mind a pandémia idején születtek, így a kreatív szakembereknek újfajta kihívásokkal és nehézségekkel kellett szembenézniük. „Bár nehéz időszakban születtek ezek a kampányok, a kreativitásra, ilyen jellegű közös munkára nem feltétlenül hat mindez hátrányosan. Amit elveszítünk bizonyos területeken, azt visszakapjuk máshol, azaz szerintem, ha jól menedzseljük az új helyzeteket, akár előnyünkre is fordíthatjuk őket szakmailag.” - mondja Radovics Péter.

„Nekem például az MVM Future Talks kampánya a személyes kedvencem. Az ötlet, a megvalósítás és a különböző kulturális utalások, vonatkozások rétegei egyszerre vannak jelen, és a célcsoport számára egyetlen pillanat alatt, egyszerre érthetőek meg. Pont annyi idő alatt, amennyi egy ilyen hirdetés megnézésére jut az életünkből. Szórakoztató és képes elgondolkodtatni, azaz akár képes arra is, hogy elérje a célját, és az érdeklődést akcióra váltsa.”

Oldalak

Video Szerelmi horoszkóp
Sztárok
Az Irigy Hónaljmirigy tagjai, Sipos Péter és Sipos Tamás is kipróbálta magát a Legyen Ön is milliomos legújabb évadában. Egy gasztronómiai kérdés állította meg őket!
Sztárok
Sokan nem értik a mai fiatalság nyelvezetét, de ez a kilencvenes években sem volt másképp – akkoriban is rengeteg szleng kifejezés hódított. Vajon mennyire ismerik ezen szavak jelentését a Demjén-...
Home&Design
Tedd meg ezt az apró, de életmentő lépést még ma – hiszen az életed a legnagyobb érték!
Lifestyle
A zárkózottság nem hibaként vagy gyengeségként értelmezendő – sokszor az önvédelem egyik formája. Azok, akik nehezebben nyílnak meg, gyakran rendkívül mély és összetett személyiségek, akiknek...
Lifestyle
A szorongás leküzdése és az érzelmi egyensúly elérése nem mindig igényel bonyolult technikákat vagy hosszadalmas terápiákat. Néha egy egyszerű, de hatékony eszköz, mint a terápiás takaró, képes lehet...
Lifestyle
Próbáld ki már ma és élvezd, ahogy ezek az apró pillanatok varázslatossá teszik a mindennapjaitokat.