Büszkék lehetünk: Magyar tervező a New York-i divathét sztárja
Mindenki csak dícséri.
Elsöprő sikert ért el a Nanushka
Telt házzal és elsöprő sikerrel mutatta be 2018-as őszi-téli Golden Arrow névre keresztelt kollekcióját a Nanushka a New York-i Fashion Week-en. Miután a New York Times, a Harper's Bazaar és az amerikai Forbes is elismeréssel adózott a magyar márkáról, több mint 300-an vettek részt a bemutatón a nemzetközi divatipar krémjéből, többek között olyan nevek, mint Lisa Aiken a Net-a-Porter fashion director-a és az amerikai Vogue magazin számos szerkesztője. „Folyton azt kutatom, hogy hogyan tudok megújulni, és új módokon kifejezni, hogy honnan jövök és hová tartok. Ez a vágy az, ami segített visszatalálni a saját- és kulturális gyökereimhez, ami a Kelet és a Nyugat határán fekvő hazám történelméből adódik. Ennek a kulturális sokszínűségnek nyomán alkottam meg a 2018-as kollekciómat is” – mesélte Sándor Szandra, a Nanushka alapítója és tervezője.