Fashion&Beauty

Közel 80 hazai divatmárka mutatkozott be világszerte egy nagyszerű rendezvénysorozatnak köszönhetően

A Magyar Divat & Design Ügynökség által 2021-ben először megvalósított Fashion & Design Autumn tematikus rendezvénysorozat két nemzetközi, majd három hazai eseményen közel 80 egyedülálló divat- és designmárka munkáját mutatta be. Először Párizsban és Milánóban, majd azt követően itthon bizonyíthatták tehetségüket az alkotók több tízezer forgalmazó, szakember és érdeklődő előtt.

A fél világ megcsodálhatta a magyar tervezők munkáit

Szeptemberben a Maison&Objet lakberendezési szakkiállításon, ezt követően pedig a Milan Fashion Weeken tűntek fel a magyar márkák. Októberben itthon folytatódtak a színes programok: második alkalommal nyitotta meg kapuit a 360 Design Budapest kiállítás, ezt követően a 2022-es tavaszi-nyári divattal ismerkedhettek meg az érdeklődők a Budapest Central European Fashion Week keretében. Végül a Budapest Fashion & Tech Summit divatipari konferenciával koronázta meg az Ügynökség a programsorozatot.

„Ügynökségünk 2021-es rendezvényei között kiemelt szerepet kaptak a Fashion & Design Autumn programjai, amelyek a hazai stabilitás támogatása és az export növelése érdekében valósultak meg. Az eseménysorozat keretében itthon közel 10 ezer és külföldön még ennél is több ember látta élőben a magyar tervezők munkáit, míg az online térben több mint félmillió érdeklődő követte az eseményeket. A divatipari konferenciánkon közel 40 szakmai előadót köszönthettünk az online térben. Azt hiszem, a számok magukért beszélnek és bátran kijelenthetem, hogy sikerült egy igazán emlékezetes és eredményekkel teli őszi rendezvénysorozatot megvalósítanunk” – emelte ki Bata-Jakab Zsófia. A Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatója hozzátette: „Regionális és nemzetközi viszonylatban egyaránt hatalmas előrelépés volt számunkra az elmúlt időszak, mellyel sikerült szorosabbra fűzni V4-es kapcsolatainkat és megszilárdítani régiós szerepünket.”

A Maison & Objet designvásáron 10 magyar alkotó design remekeit tekinthették meg az érdeklődők, melyek 2021-ben még inkább felkeltették a külföldi megrendelők, forgalmazók és viszonteladók érdeklődését. A kiállítás fontos lehetőség volt a tervezők számára, hiszen ismét személyesen mutatkozhattak be és az értékesítési folyamatokat is kiemelten támogatta. A designerek közel 600 szakmai kontakttal lettek gazdagabbak, akik azóta a megrendelések ügyintézésének fázisában tartanak. A magyar standról készült kisfilmet eddig közel 30 ezren tekintették meg, amely visszanézhető az Ügynökség Youtube csatornáján.

Fotó: HFDA/The Sparkle Content

Lapozz, a következő oldalon folytatjuk!

Oldalak

Video Szerelmi horoszkóp
Fashion&Beauty
Fashion&Beauty
A nadrágkosztüm nemcsak a munkaruha kategóriájában számít alapdarabnak, hanem az egyik legsokoldalúbb és legelegánsabb viselet, amely bármilyen alkalomra stílusos választás lehet – legyen szó irodai...
Lifestyle
Az Oroszlán olyan pénzügyi és üzleti lehetőséget kap, amit érdemes fontolóra vennie. Napi horoszkóp.
Sztárok
A színésznő Gina Calabrese nyomozónőt alakította az idehaza is népszerű sorozatban, azóta azonban eljárt felette is az idő.
Utazás
Két gombot is mutatunk, ami a két végletet jelenti. Az egyiket érdemes használni télen az autóban, de a másikat nagyon nem lenne szabad.
Lifestyle
Népszerűségben természetesen sem a Coca-Colával, sem a Pepsivel nem lehet versenyezni, de ha az ízt nézzük, akkor teljesen más a helyzet.
Utazás
Vadregényes csúcsok, kristálytiszta tavak és sebes patakok várnak egy helyen, amely olyan, mintha egy mesekönyv lapjairól kelt volna életre. Ráadásul mindez csak néhány órányira van Magyarországtól,...