Ez aztán közösségi! Marc by Marc Jacobs tavaszi kampánya
A Marc by Marc Jacobs 2014-es őszi-téli kampányhoz a casting rendhagyó módon az Instagramon zajlott. Úgy tűnik, hogy a márka folytatja ezt az irányt, hiszen az idei tavaszi szezonra ismét kiemelt szerep jutott a közösségi médiának; ezúttal már a Twitternek is.
Hétköznapi kampánysztárok
Az őszi kampányra vonatkozó válogatásban a #CastMeMarc hashtag használatával lehetett részt venni. Az ugyan nem új keletű, hogy nem hivatásos modelleket alkalmazzanak a fotók alanyaiként, hiszen például gyakran hírességek is kamera elé állnak a népszerűsítés jegyében. Azonban a szóban forgó Marc by Marc Jacobs kampányban – csakúgy, ahogyan az előző szezonban – egyszerű, hétköznapi embereket láthatunk.
Színes, vidám és látványos
A márkához hűen a koncepció azonban korántsem sikerült szimplára: a natúr smink mellett ugyanis a szivárvány színeit felvonultató, látványos fonatú frizurák, vidám beállítások és a hozzájuk illeszkedő összeállítások jellemzik a képeket.