A Lounge Group lett Közép-Európa legjobb rendezvényes ügynöksége

A Lounge Group és a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group idén kiemelkedő sikereket arattak a ljubljanai Conventa Crossover Best Event Awardon, a közép- és kelet-európai régió legnagyobb presztízsű rendezvényipari versenyén.

A Conventa Best Event Award Európa egyik legrangosabb rendezvényipari versenye, ahol nemcsak az események kreativitását és innovációját díjazzák, hanem a technológiai megoldások és a társadalmi hatás is fontos szempont az értékelésnél. Az idei kiírás különösen figyelemre méltó volt, hiszen rekordszámú nevezés érkezett: 16 országból közel 50 esemény került a nemzetközi, 23 tagú szakértői zsűri elé, akik különböző országokból és iparági hátterekből érkezve változatos perspektívákat hoztak a döntéshozatalba.

Kreatív győzelmek

A zsűrizés több szakaszból állt: a shortlist kihirdetése után a döntősök két percben élőben prezentálták projektjeiket a Crossover fesztiválon, ahol válaszoltak a zsűri kérdéseire is, biztosítva ezzel a teljes átláthatóságot és a méltányos értékelést. A Lounge Group az erős mezőnyben azontúl, hogy hat díjat begyűjtött különböző kategóriákban, elnyerte az „Év rendezvényszervező ügynöksége” címet is, így a legtöbb elismerést szerezték a versenyen. Gorazd Čad, a verseny alapítója elismerően nyilatkozott cégcsoport projektjeiről, „game changer”-nek nevezve azokat, amelyek új irányt mutattak az iparág számára.

Innovációk és elimserések

A fiatal tehetségeket támogató Sneakpeek projekt, amely a Sneakerness Budapest keretein belül hozta közelebb a reklámszakmát a fiatal generációhoz, megnyerte a „Best Pop-Up Event” kategóriát, és második helyezést ért el a „Best Crossover Event” főkategóriában. A Pápalátogatás esemény első helyen végzett a „Best Ceremony” kategóriában, és második lett a „Best Technology” kategóriában. A Heim Pál Gyermekkórház Mikulás-napi drónshow-ja bronzérmet szerzett a „Best in Creativity” kategóriában, míg az Atlétikai világbajnokság 2023 a „Best Technology” kategóriában szintén harmadik helyen zárt.

A Lounge Group és a Visual Europe Group kiemelkedő szereplése világosan mutatja, hogy a kreatív iparágban az innováció, a technológiai megoldások és a kulturális értékek közvetítése szorosan összefonódnak. Projektjeik nem csupán technikai szempontból kiemelkedőek, hanem fontos társadalmi párbeszédeket is ösztönöznek, legyen szó a jövő szakembereinek támogatásáról, közösségi események szervezéséről vagy a sport és vallási rendezvények méltó megvalósításáról.

Oldalak

Video Kedvenceikről meséltek a kutyabarát sztárok
Sztárok
Habár még csak 9 éves, Sarolta hercegnő már most nagyon komolyan veszi a feladatait – kétség sem fér hozzá, hogy felnőttként nagy dolgokra lesz hivatott.
Lifestyle
Az empátia fejlesztése nemcsak a szociális készségeit javítja, hanem egy boldogabb, kiegyensúlyozottabb emberré is teszi. Légy türelmes, támogató és példamutató, hiszen te vagy az, aki a legnagyobb...
Lifestyle
A pite sütése nemcsak egy hagyományos konyhai feladat, hanem igazi művészet is, ahol minden egyes lépés kulcsfontosságú ahhoz, hogy a végeredmény egy tökéletes, könnyed és ínycsiklandó sütemény...
Sztárok
Az életkor előrehaladtával az ember mindennapjaiból egyre inkább kiszorul az aktivitás és a testmozgás, Arnold Schwarzeneggernek azonban eltökélt szándéka, hogy bebizonyítsa: a mozgás lehetősége...
Lifestyle
Az interneten bemutattak egy trükköt, amivel sokkal könnyebb és gyorsabb sajtot reszelni, de igazából meg is lehet úszni az egészet.
Lifestyle
Egy biztos, a régi normák már nem érvényesek a társkeresésben, ugyanis a Z generáció újraírja a játékszabályokat.