Lifestyle

4 alattomos módszer, amellyel az online boltok impulzusvásárlásra késztetnek

Ismerd fel az online üzletek pszichológiai trükkjeit, hogy legközelebb gond nélkül kivédhesd őket.

Beszéljünk az anyai kiégésről!

A Femcafe és a P&A Productions közös szervezésében létrehoztuk az Anya jól van(?) konferenciát, amely az édesanyák mentális jóllétének témáját járja körül szakmai előadásokkal, beszélgetésekkel, sztárvendégekkel, ezzel elindítva a valódi társadalmi párbeszédet ezen a nagyon fontos területen.

Időpont: 2024.05.23. 16.00 - 20.00

Helyszín: Magnet Ház (1062, Budapest, Andrássy út 98.)

Jegyek 2900Ft-os áron, ide kattintva vásárolhatók! A jegyvásárlók között kisorsolunk Vida Ágnes legújabb kötetéből, a "Gyerekek és kütyük - Hogyan befolyásolja a digitális média a gyerekedet?" című könyvből 5 db-ot.

A konferencián jelen lévők között kisorsolásra kerül 3 db 50.000 Ft értékű Rossmann ajándékutalvány.

Az esemény támogatója a Rossmann és a FruttaMax.

Alattomos módszerek

Mindannyian szeretünk online vásárolni, hiszen nagyban megkönnyíti az életünket és rengeteg időt is spórolhatunk vele. Ugyanakkor az üzletek hajlamosak olyan taktikákat bevetni a vásárlóknál az online térben, amik pszichológiailag hatnak rájuk és túlköltekezésre késztetik őket. A University of Michigan School of Information kutatói 200 online kiskereskedőt vizsgáltak meg, és megállapították, hogy átlagosan 19 ilyen funkciót használtak az impulzusvásárlás ösztönzésére - a nagykereskedőknél, mint például a Target és az Amazon, ez a szám már a 30-at is eléri. Ilyenek lehetnek a felugró kedvezményeket hirdető lapok, az alacsony készletről szóló üzeneteket, a visszaszámláló órák és egyebek.

Veled is előfordult már, hogy egy online leadott rendelés után jöttél rá, hogy valójában nincs is szükséged az adott termékre és hogy egy csúnya befolyásolás áldozata lettél? Vélhetően az alábbi négy módszer egyikét alkalmazta a bolt. A részletekért lapozd fel a galériát!

Kedvezmények hada A Wildfire Systems 2022-es felmérése szerint a fogyasztók több mint 80%-a állítja, hogy nagyobb valószínűséggel vásárol valamit, ha kuponnal vagy engedménnyel rendelkezik. Ha bizonyos összeget meghaladó kiadások esetén százalékos kedvezményt kínál a vásárláshoz, vagy ingyenes szállítást, akkor a kiskereskedők több terméket gyorsabban eladhatnak – magyarázta Lennart Baardman, a University of Michigan Ross School of Business technológiai és üzemeltetési adjunktusa. Noha ezek az ajánlatok költségesek lehetnek a kiskereskedők számára, a vállalatok továbbra is általában előrébb lépnek, ha az emberek sokkal többet vásárolnak az akciós termékekből. „Ez ellensúlyozza a kedvezményből származó bevételkiesést” – tette hozzá. A márkák gyakran kínálnak kedvezményeket is, ha a vásárló e-mailes vagy szöveges figyelmeztetésekre vagy egy hűségprogramra feliratkozik. Ez lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy adatokat gyűjtsenek a vásárló preferenciáiról és vásárlási szokásairól, így termékajánlatokat és személyre szabott ajánlatokat kínálhatnak.
Kattints a további képekért!

Sajnos mostanában egyáltalán nem ritkaság, ha a szomszéd titokban, engedély nélkül használja az ember Wi-Fijét. Sokan nem tudják, de az ilyen helyzeteket rengeteg esetben a tulajdonos hanyagsága idézi elő.

Leadfotó: 123RF

HuffPost

Oldalak

Video Tóth Andi ekkor térne visssza az énekléshez
Lifestyle
Sztárok
Az utóbbi időben rengeteg hollywoodi híresség fordult meg hazánkban, az azonban még mostanság is ritkaságszámba megy, hogy egy tengerentúli sztárpár Budapestet válassza egy ennyire bensőséges és...
Sztárok
Julia Roberts és férje, Danny Moder idestova 22 éve tartanak ki egymás mellett jóban-rosszban, amiről a színésznő a minap egy igencsak romantikus bejegyzéssel emlékezett meg.
Lifestyle
A szakemberek már kongatják a vészharangot: a közeljövőben tovább folytatódhat a magyarok által is imádott, sőt nélkülözhetetlennek tartott édesség drágulása.