Újra beveti a nehéztüzérséget a Lidl, így akarják magukhoz csábítani a vásárlókat
A Lidl Magyarország ezzel akar kedveskedni mindenkinek, ami ismét nagyot fog durranni.
Nem ez az első alkalom, hogy ezt vetik be
Előbb persze kezdjünk egy borúsabb hírrel a Lidl háza tájáról, mivel a Gazdasági Versenyhivatal versenyfelügyeleti eljárást indított ellenük.
Ahogyan a Haszon is beszámolt róla, hogy a versenyhatóság kiszúrta, hogy a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. „teljes kiőrlésű” jelzővel forgalmazott négy terméke (teljes kiőrlésű nosztalgia kifli, PurPur teljes kiőrlésű stangli, teljes kiőrlésű pogácsa magvakkal és teljes kiőrlésű búzaliszt felhasználásával készült kakaós csiga édesítőszerekkel) a finomlisztnél kisebb arányban tartalmaz teljes kiőrlésű lisztet.
A Lidl tehát a termékek elnevezésével és a „teljes kiőrlésű” jelzőt tartalmazó 2020. június 6-tól kezdődő kereskedelmi kommunikációjával valószínűsíthetően megtévesztette a fogyasztókat, különösen a termékek összetétele és ezáltal az egészségre gyakorolt hatása tekintetében.
Persze remélhetőleg ettől még nem fognak sokan mérgesek lenni a cégre, aki remek híreket közölt a vásárlókkal. A galériánkból kiderül, mik ezek!
A Lidl egyik vásárlója panasszal élt, de az áruházlánc igyekezett tiszta vizet önteni a pohárba.