Szintet lépett a Nora Beauty - a nagy drogéria 60 üzletében elérhetők Ördög Nóra sminktermékei

Már 60 üzletben elérhetők Ördög Nóra sminktermékei - Június elejétől már 60 kiemelt márkaüzletben találkozhatunk az Ördög Nóra nevével fémjelzett Nora Beauty sminktermékek teljes választékával. A 27 budapesti és 33 vidéki üzlet mellett a márka Online Drogériájában is beszerezhetők az egyedülálló többfunkciós sminkek, a drogérialánc és a márka pedig további hosszútávú, több éves kizárólagossági együttműködésben állapodott meg.
Ördög Nóra és a Helia-D közös, alig több mint 9 hónapos sminkmárkája a Nora Beauty júniustól országszerte már 60 Rossmann üzletben várja teljes választékával a vásárlókat. Bár a drogérialánccal való együttműködésük nem újkeletű, az eddig csak kevesebb üzletben elérhető szűkített portfólió szinte azonnal tapasztalható sikere most egy hosszabb távú elköteleződésről szóló szerződést hívott életre.
- Nagyon élvezem, hogy most ebben a témában is van lehetőségem végig járni a lépcsőfokokat, megismerni azt, hogy egy ilyen vállalkozásnak az életében milyen fázisok vannak, hogyan kell üzletet építeni, terméket fejleszteni. Valamint hogyan lehet – ha valami jót, ha valami minőségit csinál az ember – felkelteni olyan nagyobb üzleti szereplőknek az érdeklődését, mint például a Rossmann, akiken keresztül pedig sokkal több emberhez el lehet juttatni ezeket a termékeket. Nagyon büszke vagyok, és biztos vagyok benne, hogy ez az összebútorozás most mindenkinek az életében egy jelentős dolog – mondta el Ördög Nóra a Rossmann-nal közös szerződés ünnepélyes aláírásáról készített vlogjában.
Az Ördög Nóra által tervezett Nora Beauty termékek olyan választ nyújtanak, amelyek modern és okosmegoldásokkal több funkciót sűrítenek magukba, időt spórolva ezzel a felhasználóknak. Az alapelvek között szerepel, hogy a smink szolgálja az embert, és ne fordítva. A termékek kényelmes, gyorsan felvihető, könnyed textúrával rendelkeznek, amelyek nem csak szépítik, hanem táplálják is a bőrt és egész napra ragyogó hatást biztosítanak. A márka hitvallása, hogy a szépségért nem kell szenvedni, és a nőknek minden joguk megvan arra, hogy a smink kényeztesse őket és egyszerű, praktikus megoldásokkal szebbnek érezzék magukat, még akkor is, ha nincs sok idejük a sminkelésre.
- Az utóbbi években nagy hangsúlyt fektetünk a hazai feltörekvő márkákra, folyamatosan keressük az új potenciális partnereket ebben a kategóriában. Úgy gondoljuk, hogy az ilyen együttműködések mindkét fél számára előnyösek, hiszen míg mi tapasztalatot és lehetőséget tudunk biztosítani kiterjedt üzlethálózatunknak köszönhetően, ezek a márkák segítenek az aktuális trendeknek megfelelve frissen tartani a termékválasztékunkat. Az is mindig öröm, amikor egy ilyen márka egy ismert személyiség nevéhez fűződik, mert az a tapasztalatunk, hogy ezekhez nagyon könnyen kapcsolódnak a vásárlók – fejtette ki Flórián László a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
A Nora Beauty termékek nemcsak hatékonyságukban és ápoló funkcióikban különlegesek, hanem megjelenésükben is. A logóban megjelenő őzike szépségének, finomságának, bájának és könnyedségének hangulata áthatja a termékek tervezését is. Összességében a Nora Beauty termékek egyesítik azokat az értékeket, amelyek a Rossmann számára is kiemelten fontosak: a praktikusságot, a hatékonyságot és az esztétikumot, és arra törekednek, hogy minden nőnek lehetőséget adjanak arra, hogy kiemelje szépségét mindennapi rutinjában.
- Több mint 20 dekor kozmetikai márka termékeit forgalmazzuk üzleteinkben és online. A Nora Beauty a magyar smink piacon az első celeb márka és nagy megtiszteltetés, hogy az offline disztribúció kiépítésében minket választottak partnernek 2022-ben. – fejtette ki Horváth Tokaji Hajnalka a Rossmann kategória managere. - A Nora Beauty termékek a bolti megjelenés után két-háromszor nagyobb forgási sebességgel cserélődtek hasonló márkák termékeihez képest üzleteinkben. Egy márka bevezetés mindig sok izgalommal jár és az elmúlt pár közös hónapunk intenzitása ezt tovább fokozza. A kialakított együttműködésünk kapcsán nem csak a márkát képviselő kereskedelmi menedzserrel, hanem Nórival, a termékfejlesztéssel és mindenkivel, aki a márkához kapcsolódó feladatokat ellát napi kapcsolatban vagyunk és együtt gondolkodunk. Bízunk benne, hogy ez a szintlépés, mindkét fél számára továbbra is előnyös és virágzó lesz. – tette hozzá.
Oldalak
