Új színekben tündökölnek a kedvelt cipőmárka modelljei
A kedvelt cipőmárka nem csak a világ egyik piacvezető sportszergyártó cége. De azon cégek egyike, aki hisz a sport erejében, és a kezdetek óta azon dolgozik, hogy a leggyorsabb, legtehetségesebb sportolókkal álljon ugyanazon a pályán.
A sport minden területén jelen vannak
A márka a sport minden területén jelen van. Legyen szó csapatjátékokról, innovatív golfról, futásról vagy akár a motorsportról. A "FOREVER FASTER" küldetés és mottó értelmezése, hogy a sport- és divatvilágban a lehető legmagasabb szintre emeli a termékeket, ezzel is támogatva a sportolókat és minden vásárlót.
A PUMA elszánt a nők támogatása mellett, ebben a küldetésben pedig a Women Win alapítvány is partnere. Az együttműködés célja, hogy növelje a női sportolók láthatóságát, és támogassa azokat az kezdeményezéseket, amelyek elősegítik különösen a kisebbségi és alulreprezentált csoportokhoz tartozó lányok és nők különböző sportokhoz való hozzáférését.
Modern szemlélet
A márka a bolygónkért is őszintén elkötelezett. Anyagilag támogatja a környezetvédelmi intézkedéseket az ellátási láncolatában, a márka által bevezetett ellátási lánc finanszírozási rendszere pedig elnyerte a Supply Chain Finance "Innovation Award" díját is.
A Mayze modellek a "She Moves Us" globális kampányának részei, amely a mai, modern nőkhöz szól, akik kitartóak, nyitott szemléletűek és erősek. Azt üzeni, hogy a nők támogassák, és inspirálják egymást, közösen haladva a céljaik felé, megünnepelve az aktuális sikereket.
De nemcsak az összetartást szimbolizálja, hanem a sokszínűséget is. Bármilyen alkalomra tökéletes választás lehet, legyen szó egy casual eseményről vagy akár egy hivatalos meetingről. Platformos talprésze és karakteres stílusa egyedülálló, ugyanakkor könnyedén beilleszthető bármilyen ruhatárba.
Az ősz legizgalmasabb modellje
Az idei őszi szezon legizgalmasabb modellje a PUMA Mayze Mix nevet viseli. A márka újdonsága négy különböző pasztell színállásban érkezik, így biztosan mindenki megtalálja majd az új kedvenc világos cipőjét. Az ebben a cipőben található bőr megfelel a Leather Working Group protokolljának. Az ilyen bőrt előállító gyártókat a vegyi, környezetvédelmi, hulladékkezelési és nyomonkövethetőségi szabványok alapján ellenőrzik.
Nem mehetünk el szó nélkül a PUMA Mayze Stack mellett sem, amely Dua Lipa kedvenceként vált ismertté, nem véletlenül: a drámai, platformos talprész igazán passzol az énekesnő vagány stílusához, így a merészebb dizájnt kedvelőknek is bőven van miből válogatniuk.
A modell rengeteg további színben és variációban elérhető, a Playersroom offline üzleteiben és online platfromján mindig megtalálhatók az aktuális modellek.
A cipőmárkát az "Úton a stílus felé" mottó jellemzi leginkább, ezt a gondolatot szeretné a márka az új őszi kampányban közvetíteni. A kampány arcai két fiatal, engergikus, divatérzékeny influencer, Palkovics Zóra és Király Lina. A két content creator évek óta elkötelezetten gyárt tartalmakat lifestyle, divat és aktuális hírek témakörben.