A mellrákkal vették fel a harcot a 90-es évek szupermodelljei
Kate Moss és Naomi Campbell húsz évvel első közös mellrák-ellenes kampányuk után ismét pózba vágták magukat. A Fashion Targets Breast Cancer alapítvány a két szupermodell jóbarátnő segítségével már több mint 14 millió fontot gyűjtött kutatási célokra.
Divattal a mellrák ellen
A divatvilág legnagyobb mellrák-ellenes kezdeményezését 1994-ben alapította Ralph Lauren, miután egy közeli barátját elveszítette a betegség miatt. 1996-ban olyan már akkoriban is hatalmasnak számító neveket sikerült megszerezniük az alapítvány számára készült kampány arcainak, mint Kate Moss és Naomi Campbell, a képeket pedig Patrick Demarchelier készítette. Az évek során olyan hírességek is beszálltak a kezdeményezésbe, mint Claudia Schiffer, Erin O'Connor vagy Elle MacPherson, most pedig úgy gondolta az alapítvány, hogy az évforduló alkalmából ismét a modellvilág két vadócát, a híresen jó barátnőket, Moss-t és Campbell-t kérik fel. A fotós ezúttal a világhírű Mario Testino volt, aki szerette volna megőrizni a húsz évvel ezelőtt készült fotók puritán hangulatát, így talán jobban át tudják adni az üzenetet.
Ha kíváncsi vagy Kate és Naomi barátságára az évek során, kattints!