A koffein tehát meglepő módon befolyásolhatja a vásárlási magatartást: 2022-ben a szakemberek elvégeztek egy kutatást, melynek lényege az volt, hogy több ország különböző üzleteiben minden vásárlónak 50 ml eszpresszót adtak ingyen. Márpedig már ennek a kis mennyiségnek az elfogyasztása is összefüggésben áll a tanulmány szerint a megvásárolt cikkek számának és a teljes kiadás növekedésével, így erre érdemes odafigyelni, ha legközelebb vásárolni indulunk…
A koffein tehát meglepő módon befolyásolhatja a vásárlási magatartást: 2022-ben a szakemberek elvégeztek egy kutatást, melynek lényege az volt, hogy több ország különböző üzleteiben minden vásárlónak 50 ml eszpresszót adtak ingyen. Márpedig már ennek a kis mennyiségnek az elfogyasztása is összefüggésben áll a tanulmány szerint a megvásárolt cikkek számának és a teljes kiadás növekedésével, így erre érdemes odafigyelni, ha legközelebb vásárolni indulunk…