Hua Hin biciklivel
Azt mondták, kelleni fog egy motor, de ezzel nem is foglalkoztunk. Két nap alatt biciklit vettünk, Turbo márkát. Mint kiderült monopólium van, minden bicajt a Turbo gyárt, de érdekes, hogy szinte nincs két egyforma. Két hónapba is beletelt, mire szembejött a miénkkel megegyező kerékpár. Persze ennek az is lehet az oka, hogy szinte mindenki motorral jár.
Mindenki motorral jár
A legtöbb motoron minimum ketten ülnek, de inkább többen, viszont az átlagsebesség alig éri el az 50-et, nem száguldoznak a rossz utakon.
A legelső furcsa dolog a baloldali közlekedés volt, ami leginkább a kanyaroknál fura, mert amíg mész egyenesen az út szélén, szinte nem is fontos, hogy tőled jobbra vannak az autók. A kanyarban már más a helyzet, balra kis ívben, jobbra nagy ívben, de néha még így is előfordult, hogy a kanyar után bal oldalt szembejött egy motor. Ilyenkor rendszerint még én kérek elnézést, minek jövök szembe, aztán pár másodperc múlva leesik, hogy én voltam jó helyen.
Azt, hogy járdáról lelépés előtt balra nézzek, még néha elhibázom, de eleinte voltak gondok.