Ezért árulják hálóban a narancsot: meglepő ok, amire te sem gondolnál
Talán eddig bele sem gondoltál, de a hálós csomagolás nemcsak praktikus, hanem egyben egy zseniális marketingeszköz is.
Optikai trükk
A szupermarketek polcain járva bizonyára sokszor megakadt már a szemed a hálóba csomagolt gyümölcsökön. A narancs, a citrom, a mandarin és más citrusfélék jellemzően apró, színes hálókba bújtatva várják, hogy a kosaradba kerüljenek. Talán úgy gondolod, hogy ez a csomagolás csupán praktikus: könnyű fogni, szellőzik, és egyszerre több gyümölcsöt is megvásárolhatsz anélkül, hogy egyenként válogatnál. Bár ezek az érvek helytállóak, a háttérben van egy sokkal érdekesebb és meglepőbb oka annak, hogy miért döntöttek éppen a hálós csomagolás mellett. Ha kíváncsi vagy, mi is ez, lapozd fel a galériát!
Leadfotó: 123RF