Lifestyle

Ezért árulják hálóban a narancsot: meglepő ok, amire te sem gondolnál

Talán eddig bele sem gondoltál, de a hálós csomagolás nemcsak praktikus, hanem egyben egy zseniális marketingeszköz is.

Optikai trükk

A szupermarketek polcain járva bizonyára sokszor megakadt már a szemed a hálóba csomagolt gyümölcsökön. A narancs, a citrom, a mandarin és más citrusfélék jellemzően apró, színes hálókba bújtatva várják, hogy a kosaradba kerüljenek. Talán úgy gondolod, hogy ez a csomagolás csupán praktikus: könnyű fogni, szellőzik, és egyszerre több gyümölcsöt is megvásárolhatsz anélkül, hogy egyenként válogatnál. Bár ezek az érvek helytállóak, a háttérben van egy sokkal érdekesebb és meglepőbb oka annak, hogy miért döntöttek éppen a hálós csomagolás mellett. Ha kíváncsi vagy, mi is ez, lapozd fel a galériát!

A válasz egyszerű, mégis zseniális: a háló színe és formája azért lett ennyire népszerű, mert optikailag szebbé és frissebbé varázsolja a gyümölcsöket! Ez a marketinges trükk régóta bevált, és mára már alig észrevehetően lett a mindennapjaink része. Nézzük, hogyan működik mindez a gyakorlatban!
Kattints a további képekért!

Leadfotó: 123RF

Oldalak

Video Kedvenceikről meséltek a kutyabarát sztárok
Adventi Kalendárium