A narancsokat szinte mindig piros vagy narancssárga hálóba csomagolják. Ez nem véletlen: a meleg színek, mint a piros és a narancssárga, kiemelik a gyümölcs színét, és vizuálisan még élénkebbnek, frissebbnek mutatják azt. Ez egy egyszerű optikai illúzió: amikor a narancsszínű gyümölcsöket egy pirosas árnyalatú háló veszi körül, az agyunk a gyümölcs színét intenzívebbnek, mélyebbnek érzékeli. Ennek hatására a vásárlók hajlamosabbak azt hinni, hogy az áru frissebb, lédúsabb és érettebb.
A narancsokat szinte mindig piros vagy narancssárga hálóba csomagolják. Ez nem véletlen: a meleg színek, mint a piros és a narancssárga, kiemelik a gyümölcs színét, és vizuálisan még élénkebbnek, frissebbnek mutatják azt. Ez egy egyszerű optikai illúzió: amikor a narancsszínű gyümölcsöket egy pirosas árnyalatú háló veszi körül, az agyunk a gyümölcs színét intenzívebbnek, mélyebbnek érzékeli. Ennek hatására a vásárlók hajlamosabbak azt hinni, hogy az áru frissebb, lédúsabb és érettebb.