Negyed Misi titka

Örömmel osztjuk meg veletek egy hazai autógyártó legújabb, történelmi jelentőségű kampányának részleteit, amelyben először kapott szerepet a mesterséges intelligencia. Az izgalmas technológián túl a kampányban Csuja Imre, a Jászai Mari-díjas, érdemes és kiváló művész ismét brillírozik a Főnök úr karakterében, aki ravasz humorával és magabiztos fellépésével hívja fel a figyelmet egy jelentős használt autó beszámítási akcióra.

Sosem látott fotók Csuja Imréről!

Így fest vadászpilótaként és milliárdos üzletemberként! A Magyar Suzuki Zrt. kampánya egyik leginnovatívabb eleme a mesterséges intelligencia által alkotott képek gyűjteménye, amelyek Csuja Imre karakterének különböző elképzelt kalandjait örökítik meg. Autóversenyzőként, vadászpilótaként, de még milliárdos üzletember képében is tündököl a Főnök.

Csuja Imre - Femcafe

Titkos üzenet a kampányban – Te is észrevetted?

A “Lehet piros” című digitális reklámban elrejtettek egy easter egget: az említett új autó visszautalás Csuja Imre első új autójára, amely egy sportos modell volt.

Csuja Imre - Femcafe

Csuja Imre szemüveges lett – Kitalálod, miért?

A tévéreklám azon kevés alkotások egyike, amelyben Csuja Imre szemüveges karaktert alakít.

Csuja Imre - Femcafe

Negyed Misi titka

A kampány másik központi alakja a rejtélyes Negyed Misi, akinek kilétét egyelőre titok övezi, de szerepe kulcsfontosságú lesz a kampány következő szakaszaiban. Vajon mit tartogat számunkra a karakter? Ez az egyik fő ok, amiért érdemes figyelni a kampány további alakulását.

Oldalak

Video Inspiráló Nők Díj 2024 - Szavazz te is a kedvencedre!
Lifestyle
Abba már sokszor belefuthattunk, hogy híres személyiségek próbálnak rávenni minket valamire az interneten, de ilyenkor netes bűnözők állnak a háttérben.
Utazás
A repüléshez történő öltözet kiválasztása trükkös lehet, különösen, ha figyelembe vesszük az olyan tényezőket, mint a kényelem, a stílus, valamint azt, hogy a választott ruhadarab esetleg...
Lifestyle
A Magyar Telekom nem olyan rég ingyen beszélgetést, vagy netet adott az ügyfeleknek, de most ismét az emberek kedvére akarnak tenni.