Nyilvános szoptatással borzolja a kedélyeket az amerikai színésznő
A mellén csüngő csecsemőkkel borzolja a kedélyeket az amerikai színésznő, Lydia Hearst. A médiamágnás William Hearst unokája egy Eqinox nevű fitneszterem legújabb, csilli-villi kampányában szerepel. Kérdés, hogy ez a reklám mit vált majd ki az emberekből.
Cicikkel mindent el lehet adni
Nem lehet ráismerni a lenti képen látható Lydia Hearst-re. Bár sokan amúgy sem ismernék fel a szoborszerűre sminkelt Hearst-öt - hiszen hazánkban alig ismerik a modellből színésznővé avanzsált szépséget - a kampányról érdemes említést tenni, amelyhez Lydia az arcát, pontosabban a mellét adta.
A szakemberek egy igen megosztó és mostanában "divatos" témát használtak fel ehhez a reklámhoz.
A fotós, Steven Klein a következőket nyilatkozta a kép kapcsán: "Fontos, hogy a reklámokat a modern időknek, és a modern társadalmat foglalkoztató dolgoknak megfelelően jelenítsük meg. Ez a kampány a jelenleg is aktuális vitákra és ügyekre is reflektál, és nem tárgyiasítva jeleníti meg a modelleket, valami üres, színtelen vászon előtt." - mondta Klein a Daily Mail-nek.
A színésznő roppant elszánt arcot vág a képen. "Ha valakinek problémája van azzal, hogy épp a gyerekeimet etetem, csak szóljon!" - valami ilyesmi járhat a fejében, de mi nem szívesen mennénk oda, hogy vitatkozzunk vele.
És mi köze a nyilvános szoptatásnak a konditermekhez? Az eredeti, felirat nélküli plakáton a következő szöveg áll: Commit To Something, magyarul légy elkötelezett valamiben. Esetleg akármiben. Ha nem vagy a nyilvános szoptatás híve, legalább járj el rendszeresen edzeni.
Hogy a köztudottan prűd amerikaiak hogyan fogadták a kampányt, arról nem szól a fáma.