Egyre népszerűbb a magyar applikáció, ami ingyenpénzt oszt vásárlásaink után
Nem kell többé hűségpontokat gyűjtögetni, egy magyar applikáció automatikus pénzvisszatérítést nyújt a bankkártyás vásárlásaink után.
Jelentős kedvezmények és cashback
Bankkártyás vásárlásaik után órákon belül pénzvisszatérítést kapnak a RECASH applikáció felhasználói, amikor a 100 százalékban magyar fejlesztésű fintech startup kereskedelmi partnereinél vásárolnak. A regisztrált userek így jelentős kedvezményeket érvényesíthetnek olyan népszerű vállalatoknál, mint a ROSSMANN, a Praktiker, a Penny Market vagy éppen a FoodPanda, ráadásul mindezt teljesen teendőmentesen, a különböző hűségkártyákkal való bajlódás nélkül. Az ötlet sikerét jól mutatja, hogy az indulás óta eltelt szűk egy évben több mint 25 ezren regisztráltak az ingyenesen használható platformra.
Zádor Balázs, a RECASH egyik alapítója elmondta, az innováció ötletét az adta, hogy nem érezték elég hatékonynak a meglévő pontgyűjtő rendszereket. Az általuk megálmodott rendszerben a hozzájuk csatlakozott partnereknél viszont tényleg semmit nem kell a felhasználóknak tenniük azért, hogy úgynevezett cashbackben, azaz pénzvisszatérítésben részesüljenek. „Az alkalmazás lényegi eleme, hogy nem pontokat gyűjtenek a vásárlók, hanem pénzt. A vásárlások előtt megnézhetik, a különböző kategóriákban melyik cég, hol és mekkora mértékű pénzvisszatérítést kínál. Az őket megillető összeget pedig később átutalhatják akár az alkalmazásból a bankszámlájukra és szabadon felhasználhatják, amire csak kedvük tartja” – magyarázta.
Mindenki csak nyer vele
A regisztrációs folyamat ennél aligha lehetne egyszerűbb, mindössze egy e-mail címet kell megadni az alkalmazás letöltését követően, majd a bank honlapján egyetlen kattintással engedélyezhetjük a tranzakciós alapadatok megosztását. Ezután pedig el is kezdődhet a cashback gyűjtése, teljesen teendőmentesen, apró betűs részek nélkül. Megjegyezte, a multik programjai általánosságban csak arra jók, hogy a lojalitást fokozzák, de arra, hogy radikálisan növeljék vele a piaci részesedésüket, kevésbé alkalmasak. Ezzel szemben független rendszerük profilozza a vásárlókat, a nagy partnerek kizárólagosságot élveznek és lőni tudnak a versenytársak vevőire is. A statisztikák szerint pedig az első cashback után 50-60 százaléknyi felhasználó hű is marad az adott céghez. A PSD2 alapú automatikus pénzvisszatérítő applikációt kifejlesztő startupnak nemrégiben zárult le közösségi finanszírozási kampánya is a Tőkeportálon, ahol közel 450 befektető fektetett be közel 120 millió forint értékben.
Ha az év első fele döcögősen is indult anyagilag, júniustól kezdve úgy tűnik, hogy egyeseknél rendesen beindul az bizonyos a szekér.