Dühítő változást jelentett be a YouTube, máris lázonganak a felhasználók
Azt tudjuk, hogy a kommentelők nem szokták visszafogni a véleményüket, de lehet, hozzá kell szokniuk a kellemetlenséghez, ha továbbra is használni akarják a YouTube-ot.
Mivel a reklámokat érinti a változás, így nem csoda, hogy nem tetszik nekik
A YouTube története 2005-ben kezdődött, amikor három korábbi PayPal-alkalmazott, Steve Chen, Chad Hurley és Jawed Karim megalapította a videómegosztó platformot. A Google rögtön látta, hogy a trió zseniális ötletet hozott létre, és meg is vásárolta.
Az első reklámok 2007-ben jelentek meg a YouTube-on, de még csak egyszerű szöveges üzenetek voltak. Ez lehetővé tette a tartalomkészítők számára, hogy bevételt szerezzenek a videóik mellett megjelenő hirdetésekből. Ma már ott tartunk, hogy reklámvideókat kell megnéznünk, mielőtt eljutnánk a tartalomhoz.
A Google megint babrálni akar a hirdetésekkel, ami egyértelmű, hogy nem tetszik a felhasználóknak. A galériánkban megmutatjuk, hogy mit talált ki a cég!
A Google kiadta a figyelmeztetést, mivel fertőzött alkalmazások kerültek a Play Áruházba. Az új kártevő tényleg rendkívül veszélyes.