Dühítő változást jelentett be a YouTube, máris lázonganak a felhasználók

Azt tudjuk, hogy a kommentelők nem szokták visszafogni a véleményüket, de lehet, hozzá kell szokniuk a kellemetlenséghez, ha továbbra is használni akarják a YouTube-ot.

Mivel a reklámokat érinti a változás, így nem csoda, hogy nem tetszik nekik

A YouTube története 2005-ben kezdődött, amikor három korábbi PayPal-alkalmazott, Steve Chen, Chad Hurley és Jawed Karim megalapította a videómegosztó platformot. A Google rögtön látta, hogy a trió zseniális ötletet hozott létre, és meg is vásárolta.

Az első reklámok 2007-ben jelentek meg a YouTube-on, de még csak egyszerű szöveges üzenetek voltak. Ez lehetővé tette a tartalomkészítők számára, hogy bevételt szerezzenek a videóik mellett megjelenő hirdetésekből. Ma már ott tartunk, hogy reklámvideókat kell megnéznünk, mielőtt eljutnánk a tartalomhoz.

A Google megint babrálni akar a hirdetésekkel, ami egyértelmű, hogy nem tetszik a felhasználóknak. A galériánkban megmutatjuk, hogy mit talált ki a cég!

A YouTube reklámok fejlődése során számos új formátum jelent meg. Az egyik legfontosabb újítás a TrueView hirdetések bevezetése volt 2010-ben. Ezek a hirdetések lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy 5 másodperc után átugorják a reklámot, ha nem érdeklik őket.
Kattints a további képekért!

A Google kiadta a figyelmeztetést, mivel fertőzött alkalmazások kerültek a Play Áruházba. Az új kártevő tényleg rendkívül veszélyes.

Leadfotó: 123RF

Oldalak

Video Szerelmi horoszkóp
Fashion&Beauty
Eva Longoria a minap a párizsi Global Gift jótékonysági gálán tette tiszteletét, méghozzá egy olyan ruhakölteményben, amiről csakis szuperlatívuszokban lehet beszélni.
Lifestyle
A Vízöntőt egy új ismerősének sikerül teljesen megbabonáznia. Napi horoszkóp.
Sztárok
A Femcafe.hu hétfő este immár hatodik alkalommal adta át az Inspiráló Nők Díjakat. A nagyszabású eseményen természetesen a jelöltek mellett rengeteg sztárvendég is megfordult, köztük a gyönyörű...