Ilyen egy különleges szakmai nap, ami csak a szépségápolásról szól

Szakmai napot szervezett közösen a Magyar Termék Nonprofit Kft. és Rossmann Magyarország Kft., ahol 26 hazai szépségipari márka mutatkozott be.
Egy különleges nap
A rendezvény elsődleges célja, hogy a Magyar Termék Nonprofit Kft. és Rossmann mögött álló reputáció, marketing és értékesítési támogatás erejével segítséget nyújtsanak a feltörekvő, hazai szépségipari márkáknak.
26 hazai márka képviselői vettek részt a Magyar Termék Nonprofit Kft. és Rossmann közös rendezvényén, melynek műsorvezetője Kovalcsik Ildikó, Lilu, a hazai skincare éra megkerülhetetlen szereplője volt. A 100-nál is több vendéget számláló esemény szakmai bemutatkozásokkal és izgalmas kerekasztal-beszélgetéssel nyílt, melynek témája természetesen nem is lehetett volna más, mint a bőrápolás.
„Nagy öröm számunkra, hogy a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel való kezdeményezésünk ekkora népszerűségnek örvendett. Fantasztikus volt látni a rengeteg minőségi terméket, amelyek hazai vállalkozások szenvedélyes és elhivatott munkájának gyümölcsei, mi pedig, sikeres megállapodás esetén büszkén támogatjuk őket a birtokunkban lévő eszközökkel, legyen szó marketing- vagy sales aktivitásokról” – fogalmazott Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
Lapozz a folytatáshoz!
Oldalak

This is a modal window.