Az elsők, akik bevállalták: nem lesz több retusált fotó egy kozmetikai cégnél

A bőrápolókat gyártó márka a természetességre szólítja fel a hölgyeket.
Viszlát, retusálás!
Egyre több ellenreakciót váltanak ki a kozmetikai márkák tökéletesre csiszolt kampányfotói, amelyekkel azt a hamis illuziót akarják elhitetni, hogy a modellek arca hibátlan, akár a porcelán. A nők nagy része - akik a szépségipar termékeit fogyasztják -, úgy gondolja, hogy túlzó és felesleges ennyire agresszíven kommunikálniuk a cégeknek ezt az irreális szépségideált, erre pedig már maguk a gyártók is kezdenek ráébredni. A Procter & Gamble tulajdonában lévő bőrápoló márka most regált végre ezekre a hangokra, és új kampányukat már kizárólag úgy készítik el, hogy a fotómodellekról készül képeket egyáltalán nem retusálják.