Két marketingmegoldás, ami még a szakmai guruk elismerését is kivívta

Az elmúlt másfél év legjobb szakmai megoldásának nevezték a Coca Cola és a Burger King egy-egy aktivitását a budapesti Marketing Summit vállalati és ügynökségi vezetői. Újfent bebizonyosodott, hogy az önazonos reklám az, ami igazán hatásos.

A legjobb marketingmegoldások

Mikor a koronavírus-járvány tavaly tavaszi elindulásakor behúzta a rögzítőféket a reklámpiac, a Coca Cola nem a hirdetések leállításával reagált. Ehelyett átadta a meglévő reklámfelületeit a karitatív szervezeteknek, amelyek az egészségmegőrzést hirdető üzeneteiket tették közzé az értékes felületeken. Majd a márka ugyanezt megismételte a gazdasági nyitáskor, mikor a vendéglátóhelyeknek biztosította a saját reklámfelületét. Ezt a megoldást tartották az egyik legjobb marketingaktivitásnak az elmúlt másfél évből a szeptember 16-i Marketing Summit előadói közül kikerülő kommunikációs vezetők.

Horváth Magyary Nóra, a K&H Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója vonta le a tanulságot, amelyet Kovács András Péter, a Magyar Telekom részéről is megerősített: egy márkának akkor és olyan témában érdemes megnyilvánulnia, ami az értékeihez kapcsolódik, mert abban lesz a kommunikációja hiteles.

Summit Play TOP10 werkfotóAz önazonos marketingmegoldások a legjobbak

Dr. Papp-Váry Árpád, a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánja pedig a Burger King kategóriaépítő kampányát említette a legjobbak közül, amelyben a gyorsétteremlánc a rivális Mc Donald’s-tól és további versenytársaktól való rendelésre buzdított, arra hivatkozva, hogy most a teljes vendéglátóipar megmentése és az abban dolgozók túlélése a cél.

Hasonló best practice megoldásokról és persze az iparági trendekről beszélgetett a teljes hazai marketingszektor a múlt eseményen, a Marketing Summit top 10 előadójától pedig ebben a két videóban lehet további érdekességeket hallani.

Oldalak

Video Élénk színek, merész minták: Íme a 2025-ös divattrendek
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • captions and subtitles off, selected
      Hirdetés
      Utazás
      Igen, kissé szorongató helyzetről van szó, hiszen senki sem szereti, ha rejtett kamerával figyelik minden mozdulatát. Amennyiben arra gyanakszol, hogy a szállásodon valaki elhelyezhetett egy ilyen...
      Sztárok
      A 22 éves Jenna Ortega, a Wednesday című kultsorozat sztárja olyan ruhában jelent meg egy késő esti talkshowban, melynek darabjai üvegből készültek.
      Lifestyle
      A mai világban szinte reflexszerűen készítünk fényképeket a gyerekekről – otthon, az óvodai eseményeken, a játszótéren. De vajon tudjuk-e, hogy milyen hatása lehet ennek hosszú távon?
      Lifestyle
      Forgolódsz az ágyban, és sehogy sem jön álom a szemedre? Lehet, hogy csak egy kis esti gyümölcskiegészítésre van szükséged – ezek a finomságok természetes altatóként működnek!
      Lifestyle
      Azt hitted, hogy a mosógép a legnagyobb áramfaló a háztartásban? Pedig van egy készülék, ami akár hatszor annyi energiát is fogyaszthat – és szinte minden otthonban ott van!
      Lifestyle
      Egy személyi edző megdöntötte azt a széles körben elterjedt mítoszt, miszerint ha fogyni szeretnénk, szigorúan kerülnünk kell a szénhidrátfogyasztást, emellett elmagyarázta, hogyan faraghatunk le a...