Fashion&Beauty

Új külső, változatlan minőség - Ezentúl így keresd majd kedvenc parfümériád

Arculatot váltott a Douglas, Európa egyik vezető szépségápolási márkája, amellyel együtt márkastratégiáját is újragondolta. Ennek keretében megújult a vállalat logója, küldetésnyilatkozata, valamint vizuális megjelenése is. A márka újrapozicionálása az egyik eleme a #FORWARDBEAUTY stratégia öt pillérének, amelynek célja többek között, hogy tovább erősödjön a Douglas piaci jelenléte azáltal, hogy megújítják és korszerűsítik a márkát. (x)

#FORWARDBEAUTY

„A szépségápolási piac nagyon gyorsan változik, a Douglas pedig ennek az egyik fő mozgatórugója. Az elmúlt hónapokban rengeteg energiát fektettünk abba, hogy megerősítsük vezető szerepünket. Az új márkastratégiával biztosíthatjuk, hogy a Douglas megújulása még látványosabb legyen, ez pedig egy fontos lépése a #FORWARDBEAUTY stratégiánknak” – mondta Tina Müller, a Douglas vezérigazgatója.

A márka új logója

Mostantól a Douglas e-kereskedelmi platformja, a douglasshop.hu, valamint további 14 online shop is új külsőt kap. Emellett 2019 végéig megújul mind a kétezer Douglas üzlet is, ahol már az új logóval és megjelenéssel várják majd a vásárlókat.

Régi szín, új forma

A hamburgi Peter Schmidt Group által tervezett logó a tradicionális hatást ötvözi a modern megjelenéssel. A már jól ismert logó legszembetűnőbb elemén, a Douglas-ra jellemző menta színen nem szerettek volna változtatni, hiszen ez már egybeforrt a márka elismertségével. Így a logó formáját alkották újra. A nagybetűs logó erőt és önbizalmat sugall. Az egymással összekapcsolódó "D" és "O" betűk pedig azt a szoros kapcsolatot szimbolizálják, amelyet a Douglas ápol a vásárlóival.

A "D" és "O" betűk összekapcsolódása szimbolikus jelentőségű

A Douglas új stratégiai pozíciója tükröződik a vállalat küldetésnyilatkozatában is, amely szerint arra szeretnék bátorítani és inspirálni a vásárlókat, hogy felismerjék saját szépségüket és még nagyobb önbizalomra tegyenek szert. A Douglas célja, hogy ne csak a vásárlók mai igényeire adjanak választ, de arra is gondoljanak, hogy mire vágyhatnak majd később.

Erős vizuális megjelenés

A Douglas márkastratégia harmadik elemét az új vizuális megjelenés alkotja. Peter Lindbergh sztárfotós olyan nemzetközi szupermodellekről készített fekete-fehér képeket, mint Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero és Jon Kortajarena, valamint a német Caro Daur influencerrel is együttműködtek. A fotókon is az egyedi szépség és a hitelesség áll a középpontban.

Cara Delevingne tökéletes reklámarc
_

A képeket Peter Lindbergh sztárfotós készítette
_

Az összes kép erőt és magabiztosságot sugall

A DOUGLASRÓL

A Douglas Európa egyik vezető kiskereskedelmi vállalata a szépségipar területén, amely mintegy 2 500 parfümériával és egy gyorsan növekvő online bolthálózattal van jelen 19 országban. Naponta mintegy 20 000 szépségtanácsadó törekszik arra, hogy ügyfeleik gyönyörűbbek és boldogabbak legyenek. A Douglas portfóliójában mintegy 35 000 kiváló minőségű illatszer, szépség- és bőrápolási termék található meg.

Kiváló minőségű tanácsadással és számos egyedi szolgáltatásával a Douglas egyik vezetője a szépségipari kiskereskedelmi piacnak az online shopokban és az üzletekben egyaránt.

Oldalak

Video Erre ügyelj, ha ülőmunkát végzel
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • captions and subtitles off, selected
      Hirdetés
      Fashion&Beauty
      Lifestyle
      Ezúttal csupán egyetlen kakukktojás megtalálása lesz a feladatod, de hidd el, ebbe a rejtvénybe szinte mindenkinek beletörik a bicskája, vagyis korántsem lesz olyan egyszerű dolgod, mint elsőre...
      Utazás
      Igen, kissé szorongató helyzetről van szó, hiszen senki sem szereti, ha rejtett kamerával figyelik minden mozdulatát. Amennyiben arra gyanakszol, hogy a szállásodon valaki elhelyezhetett egy ilyen...
      Sztárok
      A 22 éves Jenna Ortega, a Wednesday című kultsorozat sztárja olyan ruhában jelent meg egy késő esti talkshowban, melynek darabjai üvegből készültek.
      Lifestyle
      A mai világban szinte reflexszerűen készítünk fényképeket a gyerekekről – otthon, az óvodai eseményeken, a játszótéren. De vajon tudjuk-e, hogy milyen hatása lehet ennek hosszú távon?
      Lifestyle
      Forgolódsz az ágyban, és sehogy sem jön álom a szemedre? Lehet, hogy csak egy kis esti gyümölcskiegészítésre van szükséged – ezek a finomságok természetes altatóként működnek!
      Lifestyle
      Egy személyi edző megdöntötte azt a széles körben elterjedt mítoszt, miszerint ha fogyni szeretnénk, szigorúan kerülnünk kell a szénhidrátfogyasztást, emellett elmagyarázta, hogyan faraghatunk le a...