Sok szállodai alkalmazott mindent megtesz azért, hogy a vendégek visszakapják tárgyaikat. „Az egyik szállodai dolgozó 160 kilométert vezetett azért, hogy visszajuttasson egy útlevelet, egy másik pedig több háztömbnyit futott, hogy egy tengerjáró hajó indulása előtt időben eljuttassa a hotelben felejtett tárgyakat. Előfordult az is, hogy egy szállodai alkalmazott bevásárlókörutat tett, hogy pótolja egy fiatal utazó elveszett plüssmaciját, ráadásul mellékelt hozzá egy könyvet is, amely a mackó kalandjait részletezi” – áll a jelentésben.
3/3
Fotó: Pinterest
Video Bemutatjuk a 2024-es Inspiráló Nők Díj jelölőbizottságát
Sok szállodai alkalmazott mindent megtesz azért, hogy a vendégek visszakapják tárgyaikat. „Az egyik szállodai dolgozó 160 kilométert vezetett azért, hogy visszajuttasson egy útlevelet, egy másik pedig több háztömbnyit futott, hogy egy tengerjáró hajó indulása előtt időben eljuttassa a hotelben felejtett tárgyakat. Előfordult az is, hogy egy szállodai alkalmazott bevásárlókörutat tett, hogy pótolja egy fiatal utazó elveszett plüssmaciját, ráadásul mellékelt hozzá egy könyvet is, amely a mackó kalandjait részletezi” – áll a jelentésben.