Bárkiből Cukormadár válhatott egy napra
Év elején második alkalommal rendezték meg a Sugarbird országos versenyét, ahol Debreczeni Zita, Bódi Sylvi, Dukai Regina, Zimány Linda és a nemrég csatlakozó Weisz Fanni 18 gyönyörű lánynak adott lehetőséget arra, hogy egy közös fotózáson mutathassák meg szépségüket, és elkötelezettségüket a divatmárka iránt.
A tavalyi, rendkívül népszerű City of Covergirls versenyt idén is meghirdették a divatmárka szerelmesei között a cukormadárkák. A lelkes pályázóknak, miután feltöltöttek magukról egy képet kedvenc Sugarbird ruhájukban a márka közösségi oldalára, már csak annyi volt a dolguk, hogy reménykedve várják az eredményhirdetést. Az előző évhez hasonlóan idén is közel 100-an indultak – közülük a 18 legtöbb szavazatot kapó lány vehetett részt a fotózáson. A szerencsés nyertesek az ország különböző pontjairól, sőt ebben az évben először határon túlról is érkeztek a stúdióba. A fiatal lányok között igazi kuriózum volt két ragyogó, kisgyermekes anyuka.
„Nagyon elszántak voltak a lányok, óriási harc folyt a lájkokért, hiszen mindenki nyerni akart – kezdte Dukai Regina. – Nagyon örülünk, hogy ilyen sokan jelentkeztek idén is a versenyre, mert nekünk ez egyfajta visszajelzés, hogy mennyire szeretik a ruháinkat. Ilyenkor személyesen is találkozhatunk a márka követőivel, ami szintén szuper dolog. Ráadásul a fotózáson a kampány üzenete is abszolút beigazolódott, bárki lehet gyönyörű és szexi, nem kell hozzá profi modellnek lennie. Nagyon büszkék vagyunk a csajokra!” – lelkesedett Regina.
Az elkészült képek Debreczeni Zita munkáját dicsérik, és februártól három hónapon keresztül lesznek a nyertesek által képviselt város márkaboltjában kiállítva. Zita a fotózáson mindenben próbált segíteni a lányoknak, hogy a legjobb formájukat hozhassák.
„Voltak olyanok, akik még soha sem álltak stúdió körülmények között kamera előtt, de szerencsére van néhány olyan trükk, amelyet ilyenkor megmutatunk nekik, például, hogy hogyan tartsa a száját, állát, vagy akár a kezét a modell, és máris gördülékenyebben megy a munka” – avatott be a részletekbe Zita, akinek nagy megtiszteltetés volt, hogy idén is ő fotózhatta a nyerteseket.
„A City of Covergirls verseny a nagyszabású Real Sugarbird World kampány része, amelynek csúcspontjaként a március 1-jei Sugarbird and the city bemutatón a kiválasztott hölgyek a saját városukat képviselve jelennek majd meg a kifutón” – tudtuk meg a márka tulajdonosától Jagasics V. Csonka Hedvigtől, aki azt is elmondta, hogy a különleges fotózás apropójából, a cég másik két vezető tervezőjével együtt ő is a kamera elé állt.