A vadon foglyai (The Edge, 1997, r.: Lee Tamahori)
Egy teljesen más típusú, de szintén nagyszerű kalandfilm egy évvel korábbról. A vadon foglyai egy nem túl izgalmas (és még kevésbé eredeti) szerelmi háromszög-helyzetre épülő thriller, melynek sava-borsát a vadonban eltévedő, homlokegyenest eltérő, de egymás segítségére szoruló hősök (Anthony Hopkins, Alec Baldwin) ellentmondásos kapcsolata adja. A hangulatteremtés pompás, a mindig kolosszális Jerry Goldsmith zenéje az első pillanatban a fülünkbe mászik, a tájképek gyönyörűek, Hopkins pedig a kisujjából rázza ki a zárkózott milliárdos figuráját. Lehet, hogy nem a legnívósabb filmje, és nem is a legösszetettebb alakítása, de minden összetevő megvan benne, ami miatt ezt a műfajt szeretni lehet. És még Alec Baldwin sem vall szégyent a színészlegenda mellett!
Fotó: youtube.com
A vadon foglyai (The Edge, 1997, r.: Lee Tamahori)
Egy teljesen más típusú, de szintén nagyszerű kalandfilm egy évvel korábbról. A vadon foglyai egy nem túl izgalmas (és még kevésbé eredeti) szerelmi háromszög-helyzetre épülő thriller, melynek sava-borsát a vadonban eltévedő, homlokegyenest eltérő, de egymás segítségére szoruló hősök (Anthony Hopkins, Alec Baldwin) ellentmondásos kapcsolata adja. A hangulatteremtés pompás, a mindig kolosszális Jerry Goldsmith zenéje az első pillanatban a fülünkbe mászik, a tájképek gyönyörűek, Hopkins pedig a kisujjából rázza ki a zárkózott milliárdos figuráját. Lehet, hogy nem a legnívósabb filmje, és nem is a legösszetettebb alakítása, de minden összetevő megvan benne, ami miatt ezt a műfajt szeretni lehet. És még Alec Baldwin sem vall szégyent a színészlegenda mellett!