Kiderült: Ez a magyarok kedvenc élelmiszerboltja
Két kutatás összehasonlításából született meg az eredmény.
A nagy kedvenc
Az ünnepi időszakban számos hírt olvashattunk az őrült bevásárlásokról, megtelt bevásárlóközpontokról, gyakorlatilag teljesen kifosztott áruházakról, boltokról. A KSH és Eurostat adatai pedig arra világítanak rá, hogy egyre több pénzt költünk Magyarországon élelmiszerre. A vásárlásról szóló beszélgetések kiemelten fontosak az online térben – legyen szó az akciók megtárgyalásáról, vagy éppen a fogyasztásellenes mozgalmak szerveződéséről.
Tavaly év végén a Pénzcentrum kutatása arra kereste a választ, hogy olvasói körében 2019-ben melyik FMCG üzletlánc volt a legnépszerűbb. Megjelent cikkükben összesítették a 86 ezer szavazatukat, és kiderítették, hogy adataik alapján a Lidl toronymagasan verte versenytársait. A szavazók 36,4%-a választotta kedvencének, míg a Spar/Interspar, valamint az Aldi, 15,52 és 15,32 százalékkal szintén dobogósak lettek. Nemcsak ez a kutatás készült azonban el: egy másik felmérés is született a témában, meglepő eredményekkel.