Digitálisra cseréli plasztikkártyáit a drogéria: egy hétig minden leadott kártya ajándék bevásárlótáskát ér
Új, környezettudatos kezdeményezést indít a kedvelt drogéria, mellyel arra ösztönzi a vásárlókat, hogy a tagságukhoz tartozó hagyományos plasztikkártyájukat digitális megoldásra váltsák le. Az akció első üteme 2024. augusztus 26-tól szeptember 1-ig tart és azok a vásárlók, akik részt vesznek benne, ajándék bevásárlótáskát kapnak.
A Rossmann rendszeresen tesz a műanyaghasználat csökkentéséért és a fenntarthatóbb megoldások népszerűsítéséért. Most arra kérik vásárlóikat, hogy vigyék vissza üzleteikbe a meglévő plasztik Rossmann+ hűségkártyáikat, mutassák be a Rossmann mobilalkalmazásban elérhető virtuális kártyájukat és a plasztikkártyák pénztárnál való visszavonását követően egy környezetbarát bevásárlótáskával térhetnek haza.
Hogyan lehet részt venni az akcióban?
- Hozd be meglévő Rossmann+ plasztikkártyáját bármelyik Rossmann üzletbe.
- Add át a kártyát a kasszánál a pénztárosnak, aki gondoskodik a kártya visszavonásáról.
- Mutasd be a Rossmann mobilalkalmazásban elérhető virtuális hűségkártyáját. Ha még nincs telepítve az applikáció, azt előzetesen letöltheti okostelefonjára.
- A plasztikkártya leadása és a virtuális kártya bemutatása után átveheted ajándékodat, egy környezetbarát Rossmann bevásárlótáskát.
Az akció a megadott időszakban, augusztus 26. és szeptember 1. között érvényes, és az ajándékok a készlet erejéig állnak rendelkezésre.
Környezetbarát alternatívák
A kezdeményezés része a Rossmann fenntarthatósági stratégiájának, amelyben a környezeti terhelés csökkentése és a digitális megoldások előtérbe helyezése kap kiemelt szerepet. Minderről bővebben a drogéria évenként elkészített fenntarthatósági jelentéséből részletesen tájékozódhatunk. A Rossmann Magyarország hosszú távon is elkötelezett amellett, hogy vásárlóinak környezetbarát alternatívákat kínáljon a mindennapokban.
A drogérialánc még januárban jelentette be, hogy 2024-től nem bocsát ki újabb plasztikkártyákat a hűségprogramjához kapcsolódóan. A Rossmann+ hűségprogram tagjainak száma meghaladja a 2 milliót, 2023-ban 300 ezer taggal bővült a program.
„Az idei év elejétől már csak virtuális kártyával lehet csatlakozni a Rossmann+ programhoz, mellyel évi több mint fél millió kártya gyártását és ezzel közel 3 tonna műanyag kibocsátást tudjuk megspórolni. Bízunk benne, hogy a régi kártyák visszagyűjtésével tovább ösztönözhetjük vásárlóinkat a környezettudatosabb, digitális megoldások kipróbálására” – mondta el Szabó Karolina a Rossmann CRM és ügyfélszolgálati managere.
Lead fotó: Pexels /Sarah Chai/