Meseíró pályázat gyerekeknek, amivel az egész ovi nyerhet!

A dm drogerie markt öt éve minden évben megrendezi „a Nap gyermekei” edukációs programot, melynek célja, hogy szakemberek segítségével felhívja a nyilvánosság, főleg a szülők és pedagógusok figyelmét a napvédelem fontosságára, és a magyarországi óvodákat pályázat útján naptejekkel támogassa. A Garnier Ambre Solaire, a MelanomaMobil és az Egyszervolt- a Magyar Gyermekkultúráért Közhasznú Alapítvány együttműködő partnerként a program mellé álltak. (x)

Nem lehet elég korán kezdeni

A program minden évben nagyon népszerű mind a pályázaton induló óvodák, mind a dm vásárlói körében. Dr. Harmos Ferenc, a MelanomaMobil bőrgyógyász szakorvosa elmondta, hogy a legjobb dolog, amit tehetünk gyermekeinkkel, hogy már óvodás kortól kezdve egészségtudatosságra neveljük őket. Gyermekeink bőre érzékeny, ezért hamarabb leégnek és napszúrást is könnyebben kapnak. A gyermekkorban elszenvedett napégés egész életre meghatározhatja a melanoma és bőrrák rizikóját, mivel sokszorosára növeli azt.

Kutatások szerint az UV terhelés 80%-át gyermekkorunkban kapjuk, így kifejezetten fontos, hogy már kiskorban óvjuk a picik bőrét, mind fényvédő krémek, naptejek segítségével, mind pedig fizikailag, ruhákkal, sapkával és napszemüveggel. Mindez kiemelt jelentőséggel bír, hiszen ilyenkor még mi vagyunk az egyetlenek, akik felelősek a csöppségek egészségének megőrzéséért.

Meseíró pályázat magyarországi óvodák részére

A pályázó óvodáknak a jelentkezési lap kitöltése mellet egy tanmesét kellett beküldeniük illusztrációkkal, ami Tóni a kis kenguru és barátai történetét meséli el. Az első helyezett óvoda egy napvédelmi családi napot nyer, ahol gyermek és szülő játszva, közösen ismerkedhet meg a napvédelem alapjaival. A szervezők maximum 400 óvodát tudnak támogatni naptejekkel, és oktató anyagokkal. A www.napgyermekei.hu oldalon a kampány kabalája Tóni a kis kenguru idén is sok meglepetést, és hasznos napozási tanácsokat tartogat gyerekeknek és szülőknek egyaránt.

A dm vásárlói pontadományokkal segíthetnek

A dm üzletekben található infópulton 2015. április 2. és május 31. között 50 active beauty pont felajánlásával a dm törzsvásárlói idén is támogathatják az óvodások napvédelmét. A nagylelkű támogatásért cserébe egy 15% kedvezményre jogosító kupont adnak ajándékba a szervezők, ami egy melanoma szűrésre váltható be a MelanomaMobil rendelőiben. „Vásárlóink évről évre a program mellé állnak. Idén is számítunk nagylelkű támogatásukra.”- nyilatkozta az elmúlt évek tapasztalatairól Kanyó Roland a dm marketing- és PR menedzsere.

Oldalak

Video Szerelmi horoszkóp
Sztárok
A rajongók nem nyugodtak meg, és valahogy csak összehozták a Reszkessetek, betörők! harmadik részének a trailerét.
Sztárok
Döbbenten áll Vilmos legutóbbi elhatározása előtt Harry és Meghan: a házaspár nem érti, miért cselekedett így a herceg, aki szakértők szerint egy pillanatra sem bánta meg, ami történt.
Fashion&Beauty
Ránija királyné ismét mesés szettet öltött magára: a jordán előkelőség ezúttal tetőtől talpig halvány rózsaszínben tündökölt, ami kiválóan illet bájos kisugárzásához.
Lifestyle
Amennyiben a Kos előléptetésre vágyik, ma hozza fel a témát a főnökének. Napi horoszkóp.
Egészség
Sok mítosz kering arról, hogy az ember rövid időn belül el fogja veszíteni a haját, ha nem visel sapkát a hideg időszakban.
Fashion&Beauty
A karácsonyi pizsama az utóbbi években gardróbunk kötelező alapdarabjává vált, ami nemcsak puha és kényelmes, de az ünnepek meghittségét és az összetartozást hangsúlyozza.