Meseíró pályázat gyerekeknek, amivel az egész ovi nyerhet!
A dm drogerie markt öt éve minden évben megrendezi „a Nap gyermekei” edukációs programot, melynek célja, hogy szakemberek segítségével felhívja a nyilvánosság, főleg a szülők és pedagógusok figyelmét a napvédelem fontosságára, és a magyarországi óvodákat pályázat útján naptejekkel támogassa. A Garnier Ambre Solaire, a MelanomaMobil és az Egyszervolt- a Magyar Gyermekkultúráért Közhasznú Alapítvány együttműködő partnerként a program mellé álltak. (x)
Nem lehet elég korán kezdeni
A program minden évben nagyon népszerű mind a pályázaton induló óvodák, mind a dm vásárlói körében. Dr. Harmos Ferenc, a MelanomaMobil bőrgyógyász szakorvosa elmondta, hogy a legjobb dolog, amit tehetünk gyermekeinkkel, hogy már óvodás kortól kezdve egészségtudatosságra neveljük őket. Gyermekeink bőre érzékeny, ezért hamarabb leégnek és napszúrást is könnyebben kapnak. A gyermekkorban elszenvedett napégés egész életre meghatározhatja a melanoma és bőrrák rizikóját, mivel sokszorosára növeli azt.
Kutatások szerint az UV terhelés 80%-át gyermekkorunkban kapjuk, így kifejezetten fontos, hogy már kiskorban óvjuk a picik bőrét, mind fényvédő krémek, naptejek segítségével, mind pedig fizikailag, ruhákkal, sapkával és napszemüveggel. Mindez kiemelt jelentőséggel bír, hiszen ilyenkor még mi vagyunk az egyetlenek, akik felelősek a csöppségek egészségének megőrzéséért.
Meseíró pályázat magyarországi óvodák részére
A pályázó óvodáknak a jelentkezési lap kitöltése mellet egy tanmesét kellett beküldeniük illusztrációkkal, ami Tóni a kis kenguru és barátai történetét meséli el. Az első helyezett óvoda egy napvédelmi családi napot nyer, ahol gyermek és szülő játszva, közösen ismerkedhet meg a napvédelem alapjaival. A szervezők maximum 400 óvodát tudnak támogatni naptejekkel, és oktató anyagokkal. A www.napgyermekei.hu oldalon a kampány kabalája Tóni a kis kenguru idén is sok meglepetést, és hasznos napozási tanácsokat tartogat gyerekeknek és szülőknek egyaránt.
A dm vásárlói pontadományokkal segíthetnek
A dm üzletekben található infópulton 2015. április 2. és május 31. között 50 active beauty pont felajánlásával a dm törzsvásárlói idén is támogathatják az óvodások napvédelmét. A nagylelkű támogatásért cserébe egy 15% kedvezményre jogosító kupont adnak ajándékba a szervezők, ami egy melanoma szűrésre váltható be a MelanomaMobil rendelőiben. „Vásárlóink évről évre a program mellé állnak. Idén is számítunk nagylelkű támogatásukra.”- nyilatkozta az elmúlt évek tapasztalatairól Kanyó Roland a dm marketing- és PR menedzsere.