Kipróbáltuk a sportosan elegáns Audi A3 Limousine-t - Nem csalódtunk!

Az interneten egyre gyakrabban találkozni az „ilovemywork” hashtaggel, ami egyeseknek, akik gyűlölik a munkájukat olyan lehet, mint egy hatalmas arculcsapás. Tőlük kérek most elnézést, ugyanis amikor újabb lehetőséget kaptam egy luxusautó tesztelésére, legszívesebben én is nagybetűkkel kiírtam volna mindenhova, hogy „IMÁDOM A MUNKÁM”. De vajon milyen járgányba tehettem be most a popsimat? Egy gyönyörű, 140 lőerős Audi A3 1.4 TFSI Limousinba.

Az alapok

  • Típus: Audi A3 Limousine Ambiente 1.4 TFSI CoD S tronic
  • Motor: 1395 ccm
  • Teljesítmény: 140 LE
  • Átlagfogyasztás: 4,7 l/100km
  • Ár (extrákkal): 10 900 640 Ft

Az első benyomás

Egy csütörtöki napon kaptam kézhez a kulcsokat ehhez a fekete csodajárgányhoz, ami annyira lázba hozott engem és kolléganőimet, hogy a szakadó eső ellenére lerohantunk a parkolóba, és közelebbről szemügyre vételeztük. Elsőre annyit, hogy megérte elázni, hiszen valóban fantasztikusan néz ki ez az új Audi A3 Limousine!

A részletek bűvöletében

Miután becsuktuk a szánkat és kinyitottuk az autó ajtaját, gyorsan beültünk, hogy az autó belsejét is megcsodálhassuk. Nők lévén az első, ami azonnal feltűnt nekünk, az a gyönyörű gesztenyebarna félbőrbelső volt, középen fekete szövetkárpittal, illetve a szürke tetőkárpit. Utóbbival sajnos szerzett egy negatív pontot a tervezőgárda, ugyanis annak ellenére, hogy több szürke díszítőelem is található a belsejében, nekünk mégis jobban tetszett volna fekete tetőkárpittal, illetve műszerfallal. Ez természetesen az „ízlések és pofonok” kategóriába tartozik, de egy teszt mindig szubjektív.

A félbőr kárpit azonban nagyon jó választás, hiszen mi nők nyáron rengetegszer hordunk rövid szoknyát vagy nadrágot, ami egy bőrülés esetében nagyon kellemetlen lehet, hiszen hozzátapadunk a bőrüléshez. Ennél a félbőr kárpitnál azonban nem merül fel ilyen probléma.

Gombok és turbinák

Ezután a különféle gombokra terelődött a figyelmünk, illetve az érintőképernyőre, ami az autó indítása után magától emelkedik ki a műszerfalból. Ez egy szuper dolog! Itt azonban újra jön egy „de”, ugyanis csalódás volt, hogy nem érintőképernyős a kijelzője.

A gombok elrendezése eleinte furcsának tűnt, főleg a középkonzolon található nagy tekerő, amivel a rádiót/érintőképernyőt tudjuk irányítani, de vezetés közben rájöttem, hogy ennél kényelmesebb megoldással még nem találkoztam. A „start/stop” funkció, a vészvillogó és a parkoló asszisztens kikapcsoló gombjának működtetése nagyon tetszett, ugyanis nem a szokásos módon be kell nyomni, hanem le. Ez természetesen részletkérdés, vagy mondhatnánk akár teljesen érdektelen dolognak, de számomra ez mégis említésre méltó.

A másik feltűnő dolog a műszerfalon a fűtés, illetve hűtés fúvókáinak a kialakítása. Nem a megszokott módon néznek ki. Nekem turbinák, illetve egy ventilátor jutott az eszembe, ami az autó elegáns jellegéhez nem igen illik, de számomra ez nem volt zavaró.

Oldalak

Video Élénk színek, merész minták: Íme a 2025-ös divattrendek
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • captions and subtitles off, selected
      Hirdetés
      Fashion&Beauty
      Annyi szuper és stílusos összeállítás létezik, hogy egyszer csak azon kapod magad, hogy képes lennél minden nap ebben élni.
      Lifestyle
      A Skorpió anyagi helyzetében pozitív változás következik be. Napi horoszkóp.
      Sztárok
      Egy jól elkészített smink mindenki arcán sokat dob, egyes hírességek vonásait azonban jóformán teljesen megváltoztatja.
      Sztárok
      Veronica Lake, az 1940-es évek egyik legismertebb filmsztárja, rövid élete során rengeteg megpróbáltatáson ment keresztül. Négy házasságot kötött, három gyermeket szült, és több mint huszonöt filmben...
      Egészség
      Azonban akkor mi is ez pontosan, és mennyit kellene belőle fogyasztanunk, hogy remek hatással legyen az egészségünkre?
      Lifestyle
      Az egészséges reggeli rutin titka nem feltétlenül az alvás mennyiségében rejlik, hanem abban, hogy a testünk megtanulja, mikor kell elindítania a napot.