"Van mondjuk egy tejfeldolgozó. Neki van egy jól bejáratott tejföl márkája, amihez nagyon komoly érzelmi töltetet próbál társítani, látjuk adott esetben a reklámját a tévében, óriásplakátokon, és ez egyébként valóban egy minőségi termék, komoly marketingértékkel. (...) Egyedi kiszerelésben van, és mi ezt szeretjük, ez a jó. Ugyanez a tejipari vállalat megkeresést kap egy Magyarországon működő üzletlánctól, hogy szeretne tejfölt beszállítani. Ott az az üzletlánc viszont megmondja neki azt, hogy milyen méretben, milyen kiszerelésben, milyen minőségi paraméterekkel várja el. A tejfeldolgozó nyilván ezt is le tudja gyártani. Akkor oda ezt szállítja, mellette egyébként másik műszakban vagy a szomszédos soron megcsinálja a saját termékét, amit bőszen reklámoz, és azt reméli, hogy ez a minőségi plusz, ez a marketing, ez őneki behozza azt az árát, amivel többért adja el" - mondta a Pénzcentrumnak az Agrárszektor főszerkesztője.
Fotó: 123rf
"Van mondjuk egy tejfeldolgozó. Neki van egy jól bejáratott tejföl márkája, amihez nagyon komoly érzelmi töltetet próbál társítani, látjuk adott esetben a reklámját a tévében, óriásplakátokon, és ez egyébként valóban egy minőségi termék, komoly marketingértékkel. (...) Egyedi kiszerelésben van, és mi ezt szeretjük, ez a jó. Ugyanez a tejipari vállalat megkeresést kap egy Magyarországon működő üzletlánctól, hogy szeretne tejfölt beszállítani. Ott az az üzletlánc viszont megmondja neki azt, hogy milyen méretben, milyen kiszerelésben, milyen minőségi paraméterekkel várja el. A tejfeldolgozó nyilván ezt is le tudja gyártani. Akkor oda ezt szállítja, mellette egyébként másik műszakban vagy a szomszédos soron megcsinálja a saját termékét, amit bőszen reklámoz, és azt reméli, hogy ez a minőségi plusz, ez a marketing, ez őneki behozza azt az árát, amivel többért adja el" - mondta a Pénzcentrumnak az Agrárszektor főszerkesztője.