"Amikor elindult igazán a saját márkás termékeknek a piaca Magyarországon, emlékezetesek a Tesco gazdaságos termékek voltak. Volt saját márkás termék korábban is, de nem volt igazából jelentős. Tehát az első nagy dobás, azt gondolom, ezek a Tesco gazdaságos termékek voltak, és ott a márkatermék meg a saját márkás termék között minőségben még egy nagyon nagy szakadék volt, vagy nagyon nagy rés volt, és ez egy ilyen emlékezetes dolog volt, hogy kicsit pejoratív értelme lett ennek, amikor valami nagyon nem stimmelt, akkor mondták is rá, hogy ez egy kicsit olyan Tesco-gazdaságos. Saját márkás termékek meg a márkatermékek között a minőségben nagyon sokat olvadt a különbség. Tehát igazából egy kis kompromisszum egy érezhető árcsökkenésért vagy árelőnyért cserébe. Ezt tudják ezek a saját márkás termékek" - mondta a Pénzcentrumnak Braunmüller Lajos, az Agrárszektor főszerkesztője.
"Amikor elindult igazán a saját márkás termékeknek a piaca Magyarországon, emlékezetesek a Tesco gazdaságos termékek voltak. Volt saját márkás termék korábban is, de nem volt igazából jelentős. Tehát az első nagy dobás, azt gondolom, ezek a Tesco gazdaságos termékek voltak, és ott a márkatermék meg a saját márkás termék között minőségben még egy nagyon nagy szakadék volt, vagy nagyon nagy rés volt, és ez egy ilyen emlékezetes dolog volt, hogy kicsit pejoratív értelme lett ennek, amikor valami nagyon nem stimmelt, akkor mondták is rá, hogy ez egy kicsit olyan Tesco-gazdaságos. Saját márkás termékek meg a márkatermékek között a minőségben nagyon sokat olvadt a különbség. Tehát igazából egy kis kompromisszum egy érezhető árcsökkenésért vagy árelőnyért cserébe. Ezt tudják ezek a saját márkás termékek" - mondta a Pénzcentrumnak Braunmüller Lajos, az Agrárszektor főszerkesztője.