A Bialetti cég leállította az összes többi alumínium termék gyártását, hogy kizárólag a Moka Expressre összpontosítson. Kibővítették a sort azáltal, hogy több méretet készítettek, 2 csészéről 10-re. Aztán Renato valami különlegeset tett, ami teljesen átalakította a céget: jelentős kölcsönt vett fel egy marketingkampány létrehozására, aminek köszönhetően mindenki megismerte a Bialetti-féle kotyogós kávéfőzőt. Renato megértette, hány olasz szeretne finom eszpresszót inni otthon. És ami még fontosabb, megértette, hányan nem tudják megszerezni, amit akarnak. Megkapta a pénzt és a megfelelő marketinggel felfuttatta a céget.
A Bialetti cég leállította az összes többi alumínium termék gyártását, hogy kizárólag a Moka Expressre összpontosítson. Kibővítették a sort azáltal, hogy több méretet készítettek, 2 csészéről 10-re. Aztán Renato valami különlegeset tett, ami teljesen átalakította a céget: jelentős kölcsönt vett fel egy marketingkampány létrehozására, aminek köszönhetően mindenki megismerte a Bialetti-féle kotyogós kávéfőzőt. Renato megértette, hány olasz szeretne finom eszpresszót inni otthon. És ami még fontosabb, megértette, hányan nem tudják megszerezni, amit akarnak. Megkapta a pénzt és a megfelelő marketinggel felfuttatta a céget.