Új, szigorú szabályt vezetett be az Aldi külföldön
Új gyakorlat: az Aldi munkatársai kellemetlen, de szükséges kéréssel fordulnak a vevőkhöz, és akik nemleges választ adnak, azokat nem kötelesek kiszolgálni a kasszánál. Öröm az ürömben, hogy a gyakorlat Magyarországot egyelőre nem érinti.
Nagy dilemma elé kerülnek az Aldi vásárlói
Az Aldi munkatársai külfölön megtagadhatják a vásárlók kiszolgálását, ha azok nem tesznek eleget egy kellemetlen, de szükséges kérésnek - írja a Mirror cikkére hivatkozva a Bors. Egyáltalán nem véletlen, hogy az új gyakorlat megosztja a szupermarket törzsközönségét, hiszen egy rövid, de egyesek által megalázónak, illetve feleslegesnek vélt procedúráról van szó.
A Lidl egyik vásárlója panasszal élt, de az áruházlánc igyekezett tiszta vizet önteni a pohárba.