Brazil hangulattal és NŐI reklámarccal indítja a nyarat a kedvenc kávémárkánk
Brazília homokos tengerpartjait idéző kávékkal érkezik a Nespresso 2022-es nyári kollekciója, amelynek új arca és múzsája Alessandra Ambrosio. A trópusok fenséges ízei és Brazília nemzeti itala, a Caipirinha tiszteletére most fontos szerepet kapott a lime és a menta; így születtek meg az új, frissítő Barista Creations Liminha Over Ice és Exotic Liminha Over Ice ízesített kávék.
Legyen a kávézás a napod fontos és tudatos része
A kampány arra ösztönzi a kávé szerelmeseit, hogy szánjanak időt testi-lelki jóllétükre és a nyári szabadidejük tudatosabb átélésére. Ez az évszak tökéletes arra, hogy új szokásokat alakítsunk ki, legyen szó akár reggeli jógagyakorlatokról, vagy csendes ábrándozásról naplóírás közben. Hogy segítsen beépíteni a mindennapokba ezt a tudatos energiát, a Nespresso egyedi mantrákat fogalmazott meg a nyárra, mint például a „Brew, Breathe, Bloom” (Kávézz, Lélegezz, Nyiss a világra) és az „Inhale, Exhale, Enjoy” (Belégzés, Kilégzés, Feltöltődés). Ezek a motivációs üzenetek a márka limitált kiadású kávéscsészéit is díszítik, így a reggeli kávéd mellé egy egész napon át elkísérő pozitív megerősítést is kapsz.
Fotókért a csodás Alessandra-ról lapozz a következő oldalra