A PUMA utoljára 2022 szeptemberében mutatkozott be New Yorkban, amikor a Futrugrade show-t rendezte. A márka egyébként 2006-ban döntött úgy, hogy megpróbálkozik a divatvilág meghódításával. A 2015-ös őszi-téli kampányuknak az arca Rihanna lett, akit a cég kreatív igazgatójának is megválasztottak, így azóta ő felel a női sportkollekciókért. 2020-ban pedig Puma Nagyköveti pozíciót kapott Dua Lipa énekesnő, aki a tervezésekben is részt vállal.
3/3
Fotó: Instagram
Video Élénk színek, merész minták: Íme a 2025-ös divattrendek
A PUMA utoljára 2022 szeptemberében mutatkozott be New Yorkban, amikor a Futrugrade show-t rendezte. A márka egyébként 2006-ban döntött úgy, hogy megpróbálkozik a divatvilág meghódításával. A 2015-ös őszi-téli kampányuknak az arca Rihanna lett, akit a cég kreatív igazgatójának is megválasztottak, így azóta ő felel a női sportkollekciókért. 2020-ban pedig Puma Nagyköveti pozíciót kapott Dua Lipa énekesnő, aki a tervezésekben is részt vállal.