Megnyitotta kapuit a magyar luxusáruház

Zártkörű megnyitóval, extravagáns kirakattal és provokatív kortárs gyűjteménnyel debütált a világmárkáknak otthont adó Andrássy úti multibrand áruház.
5 emeletnyi luxus
Szeptember 9-ével hivatalosan is megérkeztek Budapestre a világ vezető divatmárkáinak – köztük a Giorgio Armani, a Bottega Veneta, a Saint Laurent, a Lanvin, a Valentino és az Oscar de la Renta – legújabb kollekciói. A frissen megnyílt multibrand áruház építése 2011-ben vette kezdetét, mára pedig öt szinten több, mint negyven divatház ruháit és kiegészítőit vonultatja fel.
Egyedülálló választék
„Két és fél évnyi kemény munka van mögöttünk, de azt gondolom, a végeredmény minden várakozást felülmúlt. Bátran kijelenthetjük, hogy minden szempontból páratlan kezdeményezést sikerült megvalósítanunk, hiszen az il Bacio di Stile nemcsak hazai, de régiós szinten is egyedülálló választékkal és árukészlettel, világszínvonalú környezetben várja az idelátogatókat” – vélekedik Küttel Gábor, az il Bacio di Stile marketingigazgatója.
Ferragamo is itt volt
A mintegy 5000 négyzetméteres multibrand áruház hivatalos megnyitójára szeptember 4-én, zártkörű esemény keretében került sor, melyen – a hazai és nemzetközi divat- és közélet prominens szereplői mellett – Leonardo Ferragamo, a legendás Ferragamo-divatház alapítóinak egyike is megjelent. A több, mint 500 fős rendezvény résztvevői elsőként csodálhatták meg az áruház kirakati installációit is, melyeket a fényűzés, az elegancia és természetesen az il Bacio di Stile védjegye, a csók ihletett. A terveket egyébként a londoni Millington Associates kreatív csapata álmodta meg, akik olyan cégek kirakatait tervezték már, mint a Harrods, a Burberry vagy a Ralph Lauren.
Műemlékek mindenütt
Nyomj itt egy nagy
Tetszik-et és gyere
máskor is!