Forradalmi marketing dobással állt elő a magyar márka – ezentúl vásárlói lesznek az új reklámarcok
Igaz még sejtelmesen, de év elején már hallhattunk a Sugarbird idei nagy tervéről, az úgynevezett #realbird programról. Az egyedi ötlet Jagasics v. Csonka Hedvigtől, a márka alapítójától és tulajdonosától származik, aki egy exkluzív sajtóesemény keretein belül be is indította a #REALBIRD start gombot.
Na de mit is takar pontosan a #REALBIRD?
Röviden és tömören csak fel kell venned egy idei Sugarbird ruhadarabot, erről posztolnod kell az Instagram oldaladon a kötelező hashtagekkel és ezt el kell küldened a megadott e-mail címre. A posztodért cserébe pedig a márka megajándékoz téged egy 10.000 Ft értékű Sugarbird vásárlási utalvánnyal. A program igazán egyszerű, nem kell keresni benne a bujtatott részleteket vagy feltételeket.
Lapozz a folytatáshoz!