A Vogue szerint a márka üzenete egyértelmű volt. Természetesen bárki, aki megengedheti magának, megvehet egy méregdrága táskát, és egyből kiposztolhatja az internetre, de egy meghívás a The Row divatbemutatójára új szintet nyit az exkluzivitás terén. Ha részt veszel a The Row divatbemutatóján, azt nem kell másoknak bizonygatnod, mert azzal, hogy ott voltál, már önmagában elégnek kell lennie. A vendégek a divatbemutató előtt tollat és jegyzetfüzetet kaptak, hogy régi módon feljegyezhessék, hogy mit láttak a kifutón.
A Vogue szerint a márka üzenete egyértelmű volt. Természetesen bárki, aki megengedheti magának, megvehet egy méregdrága táskát, és egyből kiposztolhatja az internetre, de egy meghívás a The Row divatbemutatójára új szintet nyit az exkluzivitás terén. Ha részt veszel a The Row divatbemutatóján, azt nem kell másoknak bizonygatnod, mert azzal, hogy ott voltál, már önmagában elégnek kell lennie. A vendégek a divatbemutató előtt tollat és jegyzetfüzetet kaptak, hogy régi módon feljegyezhessék, hogy mit láttak a kifutón.