A H&M már a karácsonyra készül

Idén télen a H&M egészen látványos kampánnyal és varázslatos kollekcióval készül az ünnepekre. A két világsztár, Tony Benett és Lady Gaga a főszereplői a kampánynak, melyben eléneklik az “It Don’t Mean A Thing (If It Ain’t Got That Swing)” című dalukat az új albumukról, a Cheek To Cheek-ről. A reklám teljes verziója november 25-én lesz elérhető.
Ünnepi hangulat és divat
“Minket a 1940-es évek Big Band korszaka inspirált a maga csillogásával és fényűzésével,” mondta Johan Renck, a reklámfilm rendezője. “Az egész jelenetet átjárja az ünnepi hangulat megspékelve egy kis divattal és mögöttes humorral. Érdekes, szertelen és vakmerő, mindez csodával fűszerezve”.
A legtrendibb téli darabok
A kampány egy izgalmas és szórakoztató kaland, ahol a szupermodellekből és világsztárokból álló család együtt ünnepli az ajándékozás és összetartozás szellemét idén karácsonykor. Egyfajta ragyogás járja át az egész hangulatot a kacér piros ruhák, szoknyák és felsők fényűző csillogásával. A kötött darabok kulcsfontosságúak az ünnepi szezonban, ahogyan Lady Gaga is viselt egy kényelmes túlméretezett pulóvert a nyomtatott kampányban.